n
דף הבית / בת ים / בת ים: "אספת ת׳קקי? קבל ממתקי!"

בת ים: "אספת ת׳קקי? קבל ממתקי!"

עיריית בת-ים החלה במבצע נרחב לאכיפת איסוף צואת כלבים. ומה לגבי התושב שכן אסף? פינוק לכלב!

מבצע נרחב לאכיפת איסוף צואת כלבים3 צילום דוברות עיריית בת ים

השבוע החל מבצע נרחב לאכיפת איסוף צואת כלבים בעיר בת-ים. המבצע יתמקד בתושבים שלא אוספים את צואת כלביהם, כלבים משוחררים ומשוטטים – דברים הגורמים לפגיעה תברואתית ובטיחותית ברחבי העיר. לתושבים שכן יעמדו בחוק העזר העירוני וחוק שמירת הסדר והניקיון לבת-ים, מחכה ממתק עבור הכלב שלהם.

המבצע יתבצע באמצעות צוותים סמויים וגלויים של הפיקוח העירוני, השיטור העירוני והמחלקה הווטרינרית. הצוותים יסיירו ברחובות העיר ובגינות הציבוריות ברחבי העיר, בדגש על מיקומי תלונות התושבים למוקד העירוני ועל פי תוצאות סקרים שנעשו בקרב תושבי העיר.

מבצע נרחב לאכיפת איסוף צואת כלבים2 צילום דוברות עיריית בת ים

בהתאם לחוק העזר לפיקוח על כלבים וחוק שמירת הסדר והניקיון לבת-ים, נקבע כי אין להשאיר בעל חיים ללא השגחה. על הבעלים לטייל עם כלבם כשהוא קשור ברצועה כדי להגן הן על הכלב והן על הסביבה. בנוסף, חלה על הבעלים חובת איסוף צואת כלבים במטרה למנוע מפגעים תברואתיים ומחלות. 

עיריית בת-ים קוראת לתושבים לשמור על הנהלים ובכך להימנע מקנסות. גובה הקנס על אי איסוף אחר הכלב עומד על 730 ש"ח והולכת כלב משוטט ללא רצועה גוררת קנס של 320 ש"ח.

עיריית בת-ים פועלת רבות בשנים האחרונות לטובת בעלי הכלבים והקימה מספר גינות כלבים הכוללות: גדרות הפרדה גבוהות כדי למנוע מהכלבים לזנק החוצה, שערים כפולים שנועדו למנוע בריחת כלבים בעת הכניסה והיציאה, ספסלים עם הצללה שיאפשרו שהייה גם בשעות השמש, מתקני אילוף ומשחק בדרגות שונות וברזיות מים המתאימות לכלבים גדולים וקטנים.

זאת לצד חוף הכלבים, בו ניתן לשחרר את הכלב מהרצועה. החוף ממוקם מדרום לחוף תאיו והותקנו בו מתקנים מיוחדים להולכים על ארבע.

עיריית בת ים מזמינה את תושבי העיר המעוניינים לדווח על מיקומי אי-איסוף מוזמנים ליצור קשר עם המוקד העירוני 107, ניתן לפנות גם בהודעת WhatsApp למספר 054-4810000.

מבצע נרחב לאכיפת איסוף צואת כלבים1 צילום דוברות עיריית בת ים

צילומים: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות