n
דף הבית / בת ים / פורסמו שמות של תושבי בת ים שנרצחו השבוע

פורסמו שמות של תושבי בת ים שנרצחו השבוע

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, עם עדכון בנושא ההרוגים, הפצועים והנעדרים מבניה ובנותיה של בת-ים

צביקה ברוט מבקר פצוע בבית החולים צילום דוברות עיריית בת ים

פורסמו שמות של שלושה תושבי בת ים שנרצחו בימים האחרונים במהלך המלחמה, ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, ביקר פצועים בבית החולים ועדכן בנושאים נוספים

צביקה ברוט: "תושבות ותושבים יקרים, בשמי ובשם הנהלת העיר, אנחנו כואבים להודיע על שלושה מבניה של בת-ים שנהרגו נכון לעכשיו במאורעות השבוע:

בפיגוע במצרים נרצחו איש המשטרה רנ״ג בדימוס אמנון בצלאל הי״ד ומאמן הספורט ומורה בי״ס ראשונים אלון שמלי הי״ד. בטבח במסיבת הטבע ברעים נרצח שי שלום אליאור מוצפי הי״ד.בנוסף אנו יכולים כעת לעדכן שלפחות 24 מבני העיר נפצעו השבוע בדרגות פציעה שונות והם מטופלים בבתי החולים, חלקם כבר שוחררו לביתם.

ביקרתי היום (שלישי) את המאושפזים בבית החולים וולפסון, חלקם תושבי עירנו וחלקם אזרחים מיישובי עוטף עזה ולוחמי כוחות הביטחון. נכון לעכשיו ישנם חמישה נעדרים תושבי העיר, ואנו מלווים את משפחותיהם עד שנוכל לקבל עדכון על מצבם. כולנו מתפללים לשלומם.

מאז פרוץ המלחמה אני מבקר מדי יום יחד עם צוותי הרווחה העירוניים בבתי משפחות ההרוגים, הפצועים והנעדרים, וכמובן שעיריית בת-ים מעמידה לרשותם את כל הסיוע הנדרש בשעתם הקשה.
למען שלומם, למען שלומכם – אני חוזר ומבקש: אנא הימנעו מהפצת פייק ניוז, שמועות וכל דבר שעלול לייצר בלבול ופחד בקרב הציבור. בשעה האחרונה היו אזעקות במרחב שלנו. לא היו נפילות או נפגעים בעיר. אנחנו ממשיכים לפעול בכוננות גבוהה לכל תרחיש מסביב לשעון, ומתפללים לשלום הפצועים והנעדרים."
צביקה ברוט ענת אנגל וולפסון צילום דוברות עיריית בת ים
ראש העיר צביקה ברוט, בבית החולים וולפסון. צילומים: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות