n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תושב חולון חשוד בגניבת כלי רכב של נרצחי הטבח בעוטף

תושב חולון חשוד בגניבת כלי רכב של נרצחי הטבח בעוטף

המשטרה עצרה 7 גברים ממרכז הארץ בחשד שגנבו כלי רכב מעוטף עזה, שהיו שייכים לנרצחי הטבח. אחד מהם, תושב חולון

משאית גרר שוטרים צילום דוברות משטרת ישראל
אחת ממשאיות הגרר שנתפסו. צילום: דוברות משטרת ישראל

בחודש שעבר נפתחה חקירה במרחב הנגב של משטרת ישראל, אחרי קבלת דיווחים על גניבות רכבים מיישובי עוטף עזה, בזמן שמתרחשת שם לחימה והאזור למעשה הוכרז כשטח צבאי סגור. הרכבים היו שייכים למשפחות אשר פונו מביתם וחלק אף של נרצחי המסיבה ביער רעים בדרום.

על פי החשד, שבעה חשודים וביניהם תושב חולון בן 31, נכנסו אל המקום אחרי ששיקרו ואמרו כי הם מגיעים לפנות רכבים שניזוקו ב-07.10. הם הגיעו עם משאיות גרר ופשוט העמיסו עשרות רכבים איתם יצאו חזרה למרכז.

בתחילת השבוע נעצרו השבעה בבתיהם במרכז הארץ ובפעילות המשטרתית אף נמצאו 3 משאיות גרר ועוד שני רכבים גדולים שעל פי החשד עליהן הועמסו המכוניות שנגנבו.

בדיון בבית המשפט הכחישו החשודים את המעשים וטענו כי באמת הגיעו לפנות רכבים למושב סמוך לאשקלון, אך במשטרה טענו כי היעד האמיתי היה לשטחים. אחד החשודים שהיה נהג הגרר, טען כי רק ביצע את עבודתו אליה הוזמן, הוא שוחרר למעצר בית. לשאר החשודים הוארך המעצר כאשר לתושב חולון המעצר הוארך עד ל-3 בדצמבר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות