n
דף הבית / בקעת אונו / ספורט בקעת אונו / אור יהודה: הישג מדהים לקבוצת הנערים א' בכדורסל

אור יהודה: הישג מדהים לקבוצת הנערים א' בכדורסל

הקבוצה בהובלת מוטי בן בסט והמאמן גיל ליבר השלימה ניצחון כפול בגמר על מטה יהודה וחגגה דקות ארוכות על הפרקט את הזכייה בגביע הנכסף עם ראש העיר, ליאת שוחט, ויתר המכובדים. בן בסט: "גאה בשחקנים. הפגינו אופי מדהים לאורך כל המשחק"

נערים א כדורסל
צילום: סטודיו ישראל

הישג ספורטיבי מדהים לקבוצת הכדורסל ע.ל.ה אור יהודה שזכתה בשבוע שעבר בגביע האיגוד. מדובר בקבוצה שבה משחקים תלמידי כיתות ט'-י' שהשלימה את כל הדרך בדרך אל התואר הנכסף בזכות ניצחון כפול במשחק הגמר נגד מטה יהודה. דקות ארוכות לאחר הניצחון באולם הפיס במשחק המכריע, חגגו שחקני הקבוצה יחד עם המנהל המקצועי מוטי בן בסט, המאמן גיל ליבר, ראש העיר, ליאת שוחט, חבר מועצת העיר, אברהם בורוכוב, ומנהל מחלקת הספורט ב"נפגשים", דיאגו לוונסון.

 

לאחר ניצחון בהפרש של 15 נקודות במשחק הראשון, ידעה אור יהודה שגם הפסד מינימלי יאפשר לה לזכות בתואר. אלא שאור יהודה לחצה מהדקה הראשונה במשחק הגומלין שנערך באולם אברהם גבאי בעיר, והובילה בבטחה לאורך כל הדרך בדרך לניצחון מתוק 73:85. האוהדים הכתומים של אור יהודה ליוו אותה לאורך כל הדרך, עודדו את השחקנים וחגגו עמם את הניצחון המרשים. הקבוצה פועלת באמצעות "נפגשים" מרכזים קהילתיים.

נערים א
צילום: סטודיו ישראל

 

ראש העיר, ליאת שוחט, בירכה את הקבוצה, ואמרה: "זה הישג מדהים שמדגיש את ההשקעה הרבה שאנו מבצעים בתחום הספורט ואני שמחה שמדי שנה אנו זוכים בהישגים מרשימים שמעידים על ההתקדמות הרבה של הענף בראשות מוטי בן בסט. ברכותיי לשחקני הקבוצה שגילו הרבה מאוד אופי לאורך כל השנה ואין ראויים מהם לניצחון ולגביע. נמשיך להשקיע בענף הכדורסל שמספק לנו הישגים ומייצר שחקנים שאין לי ספק שיגיעו לרמות הגבוהות ביותר".

 

ליאת שוחט
צילום: סטודיו ישראל

מוטי בן בסט, המנהל המקצועי ומנהל מועדון הכדורסל העירוני, מציין: "אני גאה בשחקנים שהפגינו משחק לחימה יוצא דופן ואופי מדהים לאורך כל המשחק והשלימו ניצחון כפול על קבוצת מטה יהודה, שנוצחה על ידינו גם במשחק החוץ. הישגי הקבוצה בולטים במיוחד לנוכח ההגרלה הקשה לאורך כל המשחקים. גברנו על קבוצות איכותיות כמו הפועל ת"א, הפועל גבעתיים והפועל חוף כרמל שנוצחה בחצי הגמר ואני גאה בשחקנים. הם הוכיחו אופי חזק ובגרות ובשילוב עם שיטת המשחק הייחודית של המועדון, הם הובילו להישגים הנפלאים האלה. מרגש מאוד לראות את הקבוצה הזו שעובדת כל כך קשה כל השנה ומניפה את הגביע. אני מברך את השחקנים ואת גיל ליבר המאמן ואת מחלקת הספורט ב'נפגשים' בראשות דיאגו לוונסון. יחד נמשיך להשקיע בספורט של דור ההמשך כאן בעיר כדי שיהיו עוד הרבה סיבות לגאווה".

 

נערים א כדורסל
צילום: סטודיו ישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מ.כ אור יהודה צילום מורן מגידש

צמד חמד

תפריט נגישות