n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תושב חולון הורשע בגרימת מוות ברשלנות

תושב חולון הורשע בגרימת מוות ברשלנות

תושב חולון בן 25, הורשע על ידי בית המשפט בגרימת מוות ברשלנות בזמן שנסע בפראות על רכב שטח ודרס למוות רוכב אופנוע

תאונה רכב שטח אופנוע צילום דוברות איחוד הצלה
זירת התאונה באשדוד- צילום: דוברות איחוד הצלה

בית המשפט לתעבורה הרשיע בשבוע שעבר תושב חולון בן 25 בגרימת מוות ברשלנות, אחרי שדרס למוות רוכב אופנוע באיזור אשדוד.

האירוע הטרגי התרחש בסוף חודש דצמבר 2021, כאשר הנאשם נהג על רכב שטח באזור הדיונות בדרום אשדוד. הוא התקרב לצומת שבילים בלי להאט ולא שם לב לרוכב האופנוע שבא מהשביל החותך מצד ימין. הוא התנגש בו בעוצמה בצד שמאל של האופנוע והרוכב אופיר לביא ז"ל, הועף ממנו ונפצע אנושות. לביא מת מפצעיו זמן קצר לאחר מכן.

התביעה ביקשה להרשיע את הנאשם בטענה שנסע במהירות, לא נתן זכות קדימה, לא עצר במקום בו יכול היה לראות את הצומת בבירור וגרם למותו של רוכב האופנוע. עורך דינו של הנאשם, טען מנגד כי לא הוכחה אף טענה מטענות התביעה בנוגע לרשלנות הנהג הפוגע ולאחריותו בתאונה.

שופטת בית המשפט החליטה להרשיע את הנאשם, אך מתחה ביקורת על אופן החקירה. היא נימקה את החלטתה להרשעה ואמרה בין היתר את הדברים הבאים: "הנאשם התרשל בכך שלא הסתכל לימין הדרך, לא בחן את הנעשה מימינו במקום בו נפתח שדה הראיה ולא עצר את רכבו על אף התקרבותו של האופנוע מימינו… שוכנעתי מעבר לכל ספק סביר שהנאשם התרשל בכך שנטל סיכון בלתי סביר באופן בו נהג את רכבו בשטח, כששדה הראיה לימין הדרך חסום"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות