n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תאונת אופנוע קשה בשכונת קריית שרת בחולון

תאונת אופנוע קשה בשכונת קריית שרת בחולון

שני רוכבי אופנוע החליקו ונפצעו קשה ובינוני ברחוב מפרץ שלמה בחולון

תאונה אופנוע צלום תיעוד מבצעי מדא
צילום ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א

בשעה 20:43 (חמישי), התקבל דיווח על 2 רוכבי אופנוע שהחליקו ברחוב מפרץ שלמה בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה,  העניקו טיפול רפואי ופינו אל בתי החולים 2 פצועים, בהם: 1 קשה ולא יציב כבן 25 עם חבלות בבטן ובגפיים אל בית החולים וולפסון ו-1 בינוני בן 24 עם חבלות בגב ובגפיים אל בית החולים שיבא בתל השומר.

פראמדיק מד"א אלחנן אלון וחובש בכיר במד"א אלירן בקאלו סיפרו: "2 רוכבי האופנוע שכבו על הכביש כשהם בהכרה וסובלים מחבלות בגופם כשאופנוע אחד על אי התנועה והשני על נתיב הנסיעה. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותם לבית החולים וולפסון ושיבא בתל השומר כשמצבו של אחד קשה ולא יציב והשני בינוני."

יוסף קאזיס, חיים טפירו והלל חמאווי חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני אופנועים ורכב פרטי. בסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע ראשוני בזירה לרוכב אופנוע שנפצע קשה, ולרוכב האופנוע הנוסף ולנהג הרכב הפרטי שנפצעו קל".

תאונה אופנוע צילום דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות