n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / שתי תאונות היום באזור התעשייה חולון

שתי תאונות היום באזור התעשייה חולון

רוכב קורקינט נפצע בינוני בשעות אחר הצהריים ברחוב המכתש וכמה שעות קודם לכן, מספר פצועים בתאונה ברחוב המרכבה בו היו מעורבים אוטובוס ורכב הסעות

תאונה רכב הסעות צילום דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

חובשים ופראמדיקים של מד"א, יחד עם צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו אחר הצהריים (חמישי), סיוע לרוכב קורקינט חשמלי בן 35 שנפצע בינוני ברחוב המכתש פינת דרך השבעה בחולון, אחרי שהיה מעורב בתאונה עם אופנוע. הוא פונה אל בית החולים שיבא תל השומר, עם חבלת ראש.

יוסף קאזיס חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר ברוכב קורקינט חשמלי שסובל מחבלות ופציעות בראש ובגפיים לאחר שלדברי עוברי אורח נפגע מאופנוע. בסיוע חובשים נוספים שהגיעו לזירה הענקתי לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה במצב בינוני לבית החולים".

מספר שעות קודם לכן בשעות הבוקר, אירעה תאונה עם מעורבות רכב הסעות ואוטובוס ברחוב המרכבה בחולון. צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו בזירה סיוע ראשוני לגבר כבן 40 שנפצע קל עד בינוני ולשני נפגעים במצב קל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות