n
דף הבית / בריאות / עשרות מצטיינים במרכז הרפואי וולפסון

עשרות מצטיינים במרכז הרפואי וולפסון

ממשיכים במצוינות במרכז הרפואי וולפסון עם 80 מצטיינים ומצטיינות חדשים

מצטיינים 1 צילום דוברות וולפסון

ביום ה' האחרון, ה-29.02.24, התקיים טקס המצטיינים והמצטיינות הרשמי של עובדי ועובדות המרכז הרפואי לשנת 2023. בטקס החגיגי, אשר התקיים באולם הכנסים המרכזי בבית החולים בנוכחות חברי הנהלת בית החולים, נכחו 80 המצטיינים של המרכז הרפואי, מנהליהם ומשפחותיהם.

השנה נבחרו 3 מחלקות בקטגוריית המצויינות הצוותית והן : צוות המיילדות בראשותו של פרופ' ערן ויינר, צוות הפיזיותרפיה בהובלתה של חגית איס וצוות אחות ביה"ס בהנהלתה של אורנה צבי.

עשרות מצטיינים נוספים נבחרו בקטגוריית 'הצעות שיפור' ממחלקות שונות וביניהן דימות, מערך המזון ועוד. בקטגוריית המצויינות האישית נבחרו 14 מצטיינים ומצטיינות וביניהם ד"ר אינגה שליו, ראש ביה"ס לסיעוד במרכז הרפואי וולפסון, רחלי אלטר עוזרת מנהל אדמיניסטרטיבי, ד"ר חגי אביזמר מנהל יחידת הקטרקט במרכז הרפואי וולפסון ורבים נוספים. בקטגוריית ההוקרה על קפיצה תפקודית נבחרו 3 עובדים ובקטגוריית הוקרה על המצוינות הצוותית נבחרו 3 צוותים. בפרס ראש החטיבה, זכתה השנה אורלי מילר, מנהלת משאבי אנוש במרכז הרפואי.

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון: "'בימים לא פשוטים אלו, חשוב לנו לקחת פסק זמן ולהביע את הערכתנו לעובדים ולעובדות המצטיינים.ות שלנו. 'מצוינות' היא בחירה לעשות יותר. המחויבות של כל אחת ואחד מאתנו והשאיפה להצליח, מובילה את המרכז הרפואי וולפסון לתוצאות מרשימות, בתוך הסביבה המורכבת בה אנו פועלים. העובדים והעובדות המצטיינים מהווים דוגמה ומופת לחריצות, נחישות ועבודה קשה ובלתי מתפשרת. זה הזמן להודות לעובדים ולעובדות שלנו על עבודתם הקשה אשר מאפשרת למרכז הרפואי וולפסון להיות אחד מבתי החולים המובילים בארץ ולהעניק טיפול רפואי מסור ומקצועי למטופלינו בכל יום מחדש".

יניב פוגל, המנהל האדמיניסטרטיבי של ביה"ח וולפסון: "בכל שנה במרכז הרפואי וולפסון נבחרים עשרות עובדים מצטיינים אשר מוכיחים כי אין דבר העומד בפני הרצון. אין לי ספק כי עם צוות כזה השמיים הם הגבול".

מצטיינים צילום דוברות וולפסון

צילומים: דוברות וולפסון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות