n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / שני פצועים בתאונה קשה בצומת חולון

שני פצועים בתאונה קשה בצומת חולון

בתאונה בצומת חולון בין שני רכבים, נפצעו בינוני שני גברים. שתי יממות קודם לכן, נהרג באותו המקום רוכב אופניים

תאונה צילום דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

אתמול בערב (שני), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על תאונת דרכים בין 2 כלי רכב בכביש 20 סמוך למחלף חולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה וכוננים של ארגון "הצלה", העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים וולפסון, 2 פצועים במצב בינוני, בהם: גבר בן 24 עם חבלה בחזה וגבר בן 42 עם חבלות בגופו.

שייקה קרויבץ ויאיר פרוש חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לשני הנהגים (בגילאי 42 ו-24) שנפצעו באורח בינוני".

חובש הצלה שלמה ברגשטיין שהגיע ראשון למקום סיפר: "כשהגעתי למקום, מצאתי שני נפגעים, גבר בן 24 וגבר בן 42 עם חבלות בחזה לאחר שהיו מעורבים בתאונת דרכים בין שני כלי רכב. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני, הכולל קיבוע וחבישות, והם פונו במצב בינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים וולפסון בחולון".

תאונה צילום דוברות הצלה

צילום: דוברות "הצלה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

7ddb6718-d11f-4b8f-b8cf-ba67140048be

תכירו את הדוקטור: אביב גפן יקבל תואר לשם כבוד

תפריט נגישות