n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / שואו של חולוניה בדרך אל רבע גמר הגביע

שואו של חולוניה בדרך אל רבע גמר הגביע

הפועל חולון גברה בביתה על הפועל חיפה 90:73, עם מחצית שנייה מצוינת ו-6 שחקנים שקלעו בספרות כפולות. במוצאי שבת, רבע גמר הגביע מול באר שבע

20240327-1806787-1536×1216
ג'סטין סמית'- צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל
(רועי אסף)

הפועל חולון עשתה את המוטל עליה וניצחה בפעם השלישית העונה את הפועל חיפה, הפעם במשחק נוק-אאוט במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. במוצאי שבת היא תפגוש את הפתעת הסיבוב- הפועל באר שבע, שניצחה בחוץ את בני הרצליה.

פתיחת המשחק בחולון הייתה מצוינת והסגולים צהובים ברחו ל-14:2 תוך זמן קצר. עמית שרף, נשאר עקבי עם סדרת החילופים שלו באמצע רבע ראשון של כל משחק, דבר שהפעם עלה לו ולקבוצה ב-11:0 מהיר של חיפה ו-16:13 בתום 10 הדקות הראשונות.

גם ברבע השני חולון הצליחה לפתוח פער של 13 נקודות וגם הפעם, חיפה מחקה אותו כמעט לגמרי עם ריצה נוספת משלה. המחצית הסתיימה ביתרון 41:37 ועם פתיחת הרבע השלישי, גם ההפרש הקטן הזה נמחק לגמרי כשדייויס האורח קבע 41:41.

ארצי מול בינגהאם- צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל

ארצי מול בינגהאם- צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל

חולוניה התעוררה והחלה לצלוף מחוץ לקשת עם קרופורד, ארצי, משגב, דאוסן והאריס. ההפרש נסק עד ל-17 נקודות, חיפה צמצמה והרבע הסתיים בתוצאה 65:54. הפעם, אף אחד לא נתן להפרש הדו ספרתי לברוח והוא נשמר עד לסיום.

בדקות האחרונות כשהכל כבר היה סגור וחתום, הכניס שרפי את השחקנים הצעירים: בן אלטשולר, עמית סנקר ורועי אוסלקה. בצד השני, ספק עם רמיזה מצד הקפטן החולוני למאמנו לשעבר, גיא גודס הכניס אל המגרש את האח הצעיר של ניב- דולב משגב או כמו שגדי רבינוביץ כרז עם כניסתו "נכנס משגב הקטן".

באופן מקרי לחלוטין כמובן, מיד עם כניסתו של דולב, ביצע הקפטן עבירה על האח הקטן שניגש אל קו העונשין. אף אחד לא היה יכול לפספס את השמחה של ניב, כשראה את אחיו הצעיר עולה על לוח הקולעים. אז, התרחש במגרש אחד הרגעים המשעשעים שקרו בליגה הישראלית כאשר למעלה מ-4000 האוהדים ביציעים, החלו לעודד את שחקן האורחת מחיפה עם השיר: "אח של משגב עולה עולה עולה!"

האחים לבית משגב בדקה משותפת על הפרקט בחולון- צילום: רועי אסף

האחים לבית משגב בדקה משותפת על הפרקט בחולון- צילום: רועי אסף

המשחק הסתיים בתוצאה 90:73 ובחולוניה מקווים מאוד שבמוצאי שבת הקבוצה תמשיך לשמור על הבית בדרך אל חצי גמר הגביע.

קלעו: קרופורד 14, ארצי, סמית ודאוסן 13 כל אחד, האריס (10 אסיסטים) ומשגב (7 ריבאונדים, 8 אסיסטים) 11 כל אחד, הרווי 9, עמיר 5, אלטשולר 1.

ניב משגב צילום עודד קרני איגוד הכדורסל

הקפטן יכול להיות מרוצה- יש רבע גמר! צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות