n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / 'קבוצת המשמחים' מחולון דואגת לשמח אנשים באירועים

'קבוצת המשמחים' מחולון דואגת לשמח אנשים באירועים

קבוצת אנשים בעיר החליטו להגיע לאירועים שבהם חסר דבר אחד חשוב- אנשים, ואפילו הקימו קבוצה ששמה 'קבוצת המשמחים'. מי שעומד בראשה הוא הפעיל החברתי חנן לוי: "המוטו שלנו הוא לעשות שמח בלי לשאול שאלות"

באו לשמח באירוע. צילום: חנן לוי
באו לשמח באירוע. צילום: חנן לוי

תקופה של קורונה, הרבה בידוד חברתי, ריחוק, קשיים ולא מעט בקשות לעזרה, אז נכון  הקורונה מתחילה להראות סימני דעיכה, אך גם בלעדיה יש לא מעט אנשים בכל הגילים שזקוקים לעזרה – לאו דווקא כלכלית. חנן לוי הוא פעיל חברתי מוכר בעיר חולון, חייו סובבים בצל הנתינה. בשנה האחרונה הוא עומד בראשה של קבוצה חשובה בעיר שמטרתה לעשות שמח; 'קבוצת המשמחים'.

איך הגעת לרעיון של 'קבוצת המשמחים'?

"הרעיון של 'קבוצת המשמחים' החל עקב מספר אירועים שנעשו בשנים האחרונות, שם לצערנו לא הגיעו אורחים ולבקשת המשפחה הצלחנו לגייס מאות אנשים לכל אירוע. עם הזמן החלטנו לפתוח קבוצת וואטסאפ לצורך העניין על מנת שנוכל לתת מענה מהיר. המוטו שלנו הוא: 'באים לשמח בלי לשאול שאלות"'.

כמה אנשים יש כבר בקבוצה?

"הקבוצה מונה עשרות אנשים שמוכנים לצאת לכל אירוע בכל שעה ובכל מקום (לאחר אימות).

חנן לוי. צילום: אלכס זאקון
חנן לוי. צילום: אלכס זאקון

 

מאיפה אתה מקבל את המידע על כל האירועים האלה? לרוב מדובר באירועים פרטיים.

"את רוב האירועים שולחים לי בפייסבוק. אני מנסה להגיע לאחד מההורים, לאחר אימות והסבר להשלכות של הנושא והבנה מצידם שזה יכול להביא מאות אנשים ואין דרך לעצור את זה, אז כולנו יוצאים למקום האירוע".

איזה אירוע זכור לך במיוחד?

"אחד האירועים הגדולים והזכורים היה ב'אולמי ויולה' ממול וולפסון כשאני הגעתי לאירוע של חבר טוב. בזמן שיצאתי לנוחיות פגשתי את התקליטן שהיה איתי בדיוק שבוע לפני גם באירוע שלא היו בו אנשים והצלחנו להביא מעל 500 איש באולמי המוזיאון. לאחר שדיברנו הבנתי שהוא נמצא באולם הסמוך בבת מצווה (מתקלט). חזרתי לאירוע שהייתי בו ולאחר כחצי שעה שלחו לי צילומי מסך שיש אירוע בויולה והמשפחה מבקשת שיבואו לשמח אותם. ישר הלכתי לאולם הסמוך, מסתבר שהם כבר חיכו לי. הסברתי להם שיש מצב שיבואו המון אנשים לאחר הפרסום, וכך היה, לאחר אישור כמובן שפרסמתי בכל מקום אפשרי ובעיקר בקבוצת ס'חבק בפייסבוק ובכל המדיה. לאחר שעתיים היו באולם מאות של אנשים. ומדובר כאן גם על מאות שוטרים, אנשי מד"א, חיילים, בני נוער ואף מפורסמים. חגגנו עד השעות הקטנות של הלילה, וכן, כמובן גם האורחים של האולם הסמוך בסופו של דבר גם הצטרפו לחגוג איתנו".

איך מצטרפים לקבוצה בעצם?

"קבוצת הווטסאפ של המשמחים היא מבצעית בלבד. חסומה לתגובות, רק כאשר יש אירוע שצריכים אותנו היא נפתחת כדי להעביר מיקום, מידע וכדומה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

3 תגובות

  1. חנן אתה פשוט אדם מדהים שרק עושה למען תושבים , הרבה אנשים צריכים ללמוד ממך , לא מוותר אף פעם נלחם בשביל כולם המשך כך!!

  2. בזכות חנן לוי הלב הרחב והענק שלו שמגייס אנשים שלילדים הנפגעים לא מגיעים החברים לאירועים והוא בא וממלא את החסר פשוט כל הכבוד לאיש הענק שהוא מגייס מיוזמתו להרים קבוצה כזו . פשוט שאפו

  3. חנן אתה אלוף אמיתי ! בנאדם עם לב ענק!
    כל הכבוד על העשייה הברוכה ! איו כמוך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

5

שני צעירים מבת ים רדפו עם גרזנים אחרי אדם שהעיר להם

תפריט נגישות