n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / ״ישרוף אותו ויעשה עליו לינץ'"

״ישרוף אותו ויעשה עליו לינץ'"

בסיום חקירת משטרת תחנת רמת גן- בני ברק, יח' התביעות של מחוז ת"א הגישה כתב אישום נגד שלושה חשודים שתקפו נהג על רקע שימוש בדרך במתחם הבורסה ברמת גן

צילום מסך 2023-11-13 ב-15.45.32

במשטרת ישראל התקבל דיווח בתאריך 2/11/23 על תקיפה ברחוב תובל ברמת גן.שוטרי יח' האופנועים של תחנת רמת גן- בני ברק הגיעו במהירות למקום ופגשו בקורבן שמסר כי מספר חשודים הכו ותקפו אותו ונמלטו מהמקום.

השוטרים החלו בסריקות שבמהלכן איתרו שלושה חשודים בסמוך, ברחוב בצלאל ברמת גן.עצרו את שלושת החשודים (30, 23 מחריש, 35 מחדרה) והם הועברו לחקירה שבסיומה נכלאו ומעצרם הוארך מעת לעת.

חוקרי תחנת רמת גן- בני ברק המשיכו בחקירה שבמסגרתה הוברר כי אחד החשודים החל לחצות את הכביש ללא מעבר חצייה וסימן לקורבן לעצור. בתוך כך, התפתח ויכוח בניהם, שבמהלכו החשוד הטיח שקית שבתוכה בקבוק זכוכית ופחית בפניו של הקורבן והמשיך להכותו. בהמשך הגיע רכב עם שני חשודים נוספים שהחלו לאיים על הקורבן, בעוד אחד מהם שלף סכין לעבר הקורבן ואף איים עליו: "ישרוף אותו ויעשה עליו לינץ'" וחשוד נוסף ריסס את הקורבן באמצעות גז פלפל.

בסיומה של החקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א, הגישה כתב אישום נגד החשודים בגין תקיפה וחבלה ממשית ע"י שניים או יותר, איומים בצוותא, החזקת אגרופן או סכין שלא כדין וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

צפו בוידאו:

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות