n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / עו"ד זכריה: "קורא לכל המועמדים להתאחד למען חולון"

עו"ד זכריה: "קורא לכל המועמדים להתאחד למען חולון"

עו"ד ניסן זכריה שיתמודד בבחירות הקרובות על ראשות העיר חולון קורא לאיחוד בין המועמדים לטובת העיר ותושביה

ניסן זכריה צילום לינה מיארה

עו"ד ניסן זכריה, המתמודד על ראשות העיר חולון מטעם תנועת 'יחד', פרסם השבוע סרטון בעמוד הפייסבוק של התנועה בו קרא לכל המתמודדים להתלכד יחדיו על מנת להוביל את חולון לעתיד טוב יותר.

זכריה אמר בסרטון כי: "כולנו מרגישים כבר תקופה ארוכה שהעיר לא מנוהלת. הפשיעה משתוללת ברחובות ותחושת הביטחון האישי נמוכה מאי פעם. מצב החינוך של ילדינו הגיע לשפל חסר תקדים והתחושה בעיר היא תחושה קשה שהמצב לא יכול להמשיך כך. מאז הודעתי על התמודדתי לראשות העיר, פונים אליי תושבים ואומרים כי יש מתמודדים רבים ועלינו להתאחד למען טובת העיר. לכן, עלינו להתגבר על כל המחלוקות למען העיר חולון ולמען תושביה."

בחודש דצמבר 2022 הצהיר זכריה, על כוונתו לרוץ לראשונה לראשות העיר חולון באמצעות הנהגת הרשימה העצמאית "יחד – בונים עיר בטוחה וחכמה". כחלק ממדיניותו עו"ד זכריה מבטיח לטפל בחיזוק הביטחון האישי, חיזוק מערכת החינוך המקומית לצד שיפור השירות לתושבים באמצעות יישום המודל הבינלאומי לניהול עיר מבוסס רובעים וחלוקת העיר לרובעים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות