n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / מזל טוב גיא!

מזל טוב גיא!

כמה סמלי שבדיוק ביום ההולדת, גיא גודס חזר אל ביתו לשעבר ותקע עוד מסמר בארון של הכתומים שכבר עם רגל וחצי בליגה הלאומית. וגם, מה עבר לראשון לציון בראש שהם בחרו לערוך טקס לחנוכי דווקא מול חולוניה?

קהל הפועל חולון צילום עודד קרני מנהלת הליגה
הצבא הסגול בבית מכבי- צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

הלב הסגול

עוד לפני השריקה הראשונה אתמול בבית מכבי, ערכה הקבוצה המקומית טקס הוקרה לקפטן שלה לשעבר, ניצן חנוכי. חנוכי, איש נחמד מאוד שאני לא חושב שאי פעם היה לאוהדי חולון משהו נגדו ובאמת גם לא נשמעו שריקות בוז ברקע. אבל ראשון, בחייאת, מה חשבתם לעצמכם שייקרה כשהחלטתם לקיים את הטקס הבאמת מרשים, דווקא מול הקהל של חולון? ידעתם שנגיע במאות, ידעתם שלא נעמוד ונמחא כפיים, אז למה?

הכיוון היחיד שיש לי בראש זה שהשנה, בגלל שאתם "קצת" מקרטעים וגם הקהל שלכם פחות מגיע, העדפתם "לקחת סיכון", ולערוך את הטקס במשחק שהמגרש יחסית יהיה מלא אז מול חולון זה באנקר.

דקה לאחר סיום הטקס לחנוכי, הקהל הכתום קיבל את הרגע שלו ל"נקמה" ושרק בוז לגיא גודס, שקיבל פרחים על שירותו הארוך בבית מכבי, לפני שפוטר על ידי יושב ראש שהתפטר, אחרי שלא נתנו לו את השחקן שרצה להביא, ושחתם בסוף בליגה הפלסטינית. (אני מודה, הפסקה האחרונה הייתה קשה לקריאה, אבל בפעם השלישית מבינים). גודס חייך, העביר ל"מוד קרבי" ושלח את מגי לחמישייה הראשונה.

FIBA 3×3 U23 odedgaya@gmail.com

"חג לו שמח" – צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

אדם זר שהיה נכנס למגרש לקראת סוף הרבע הראשון, היה בטוח שבאמת מתקיים במקום עוד משחק כדוריד של מכבי ראשון, כשבסטטיסטיקה היו יותר איבודי כדור מנקודות. בהמשך הלחץ השתחרר עם שתי שלשות של בורדיון ובמחצית השנייה אחרי סדרת ריצות משני הצדדים, הכתומים נפלו מהרגליים ורגלנד אחד טוב, הספיק בשביל לנצח בדו ספרתי.

FIBA 3×3 U23 odedgaya@gmail.com

התחיל את הריצה, בורדיון- צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

היה לי עצוב לראות את טו הולוואי האדיר, מנסה לבדו להציל את הכתומים החיוורים במגרש שהוא וגלן רייס, עשו את אחד המהפכים הענקיים במשחק כדורסל בליגה הישראלית אי שם לפני שלוש שנים, כשהוא היה בצבע הנכון. אני מאחל לו ולנו שהדרכים שלנו עוד יצטלבו.

FIBA 3×3 U23 odedgaya@gmail.com

הולוואי מול רגלנד- צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

בסיום, ריעננו את רפרטואר השירים עם "היום יום הולדת" לגודס וגם פזמון מוכר עם המילים "רדו ליגה" לכיוון אוהדי ראשון. למרות השיר הקליט, אני חוזר פה על משהו שכתבתי לפני מספר חודשים ומקווה שיקרה נס וראשון בכל זאת תישאר בליגה, רק בגלל העובדה שעם הפקקים וחיפוש החנייה, זאת נסיעה של 12 דקות מקסימום מהבית. על פריבילגיה כזאת, טעות לוותר.

הפועל חולון גיא פניני צילום עודד קרני מנהלת הליגה

ניצחון ליגה שלישי ברציפות- צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240422-WA0006

ערב פסח: בחולון מחכים לשובם של החטופים

תפריט נגישות