n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / עובדת במשרד הרישוי בחולון חשודה בזיוף רישיונות

עובדת במשרד הרישוי בחולון חשודה בזיוף רישיונות

שוטרי מפלג ההונאה של משטרת מחוז ת"א עצרו הבוקר שלושה תושבי יפו, ביניהם עובדת משרד הרישוי בחולון, החשודים כי המירו רישיונות נהיגה זרים מזוייפים לרשיונות נהיגה ישראלים תמורת תשלום.

רישיון מזויף צילום דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

בחודשים האחרונים התנהלה במפלג ההונאה של משטרת מחוז ת"א בשיתוף מפלג הונאה של מחוז ירושלים ומשרד התחבורה, חקירה נגד שני עסקנים במשרד הרישוי ופקידת משרד הרישוי בחולון אשר על פי החשד פעלו בצוותא להנפיק רישיונות נהיגה ישראלים על בסיס רישיון זר מזויף.

מהחקירה עלה כי במהלך השנה האחרונה המירו החשודים עשרות רישיונות נהיגה זרים מזויפים לנהגים שלעולם לא הוציאו רישיון ובהמשך הנהגים שקיבלו רישיונות במרמה אף קיבלו דו"חות בגין עבירות תנועה שביצעו.

הבוקר (חמישי) עצרו שוטרי מפלג הונאה תל אביב בשיתוף עם לוחמי יס"מ תל אביב וימ"ר תל אביב את החשודים, תושבי יפו בני 59, 52, 39 והם הובאו למשרדי המפלג לחקירה.

בחיפוש בביתה של החשודה, עובדת משרד הרישוי בחולון, נתפס כסף במזומן בסך 49.500 ש"ח + 13.000 $ ,מחשב נייד, מחברות ובהן תרשומות של שמות וכן מסמכים שונים. בביתם של חשודים נוספים נתפסו תעודות זהות השייכות לאחרים, טלפונים ניידים ומסמכים שונים.

החשודים יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום התל אביב. החקירה נמשכת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות