n
דף הבית / בת ים / בת ים: הכדורגל שוב על המפה

בת ים: הכדורגל שוב על המפה

הצלחה ענקית לאליפות בת ים של ארגון "החלוץ - חינוך דרך ספורט", שעמדה בסימן יום המשפחה. ראש העיר קיבל תשורה וכדורגלן העבר גילי לנדאו, חילק טיפים לדור הצעיר: "המונח הצלחה ממוקם לפני המונח עבודה רק במילון"

ילדי החלוץ באליפות בת-ים1 צילום החלוץ

אליפות בת-ים של ארגון "החלוץ – חינוך דרך ספורט" נערכה ביום חמישי האחרון בעיר, בהשתתפות 500 איש, מתוכם 300 ילדים מ-15 קבוצות משלושה מרכזים קהילתיים: גורדון, יגלום והבונים.

את האירוע החגיגי והייחודי כיבדו לא מעט מכובדים, ביניהם ראש עיריית בת-ים צביקה ברוט, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט ירון לוי וכדורגלן העבר האגדי גילי לנדאו, יליד העיר ומי שהדריך בזמנו את הפועל בת-ים המיתולוגית.

צביקה ברוט ירון לוי וגילי לנדאו צילום החלוץ

האליפות עמדה בסימן יום המשפחה, כשגם ההורים שיתפו פעולה עם הילדים בתחנות הפעלה בשטח. בדרך שבה דוגל הארגון, לא הוכתרו זוכים און מנצחים, אלא כל ילד קיבל מדליה על השתתפותו באליפות.

 מאז נכנס ארגון "החלוץ" אל בת ים, התווספו לא פחות מ-15 קבוצות כדורגל לעיר שמטפחות את דור העתיד של ישראל.

ראש עיריית בת-ים, צביקה ברוט, שקיבל את מגן הקהילה מטעם "החלוץ" על תרומתו לחיזוק הספורט העממי-קהילתי, בירך את פעילות הארגון ואמר: "אנחנו עושים מאמצים אדירים לפעול ולקדם את שלושת הנושאים החשובים בעיר, חינוך, קהילה וספורט. 'החלוץ' עושים בדיוק את החיבור הזה וכאן טמון הכוח בפעילות הזו. התוכנית שפיתחנו 'חוג לכל ילד' באה לתת מענה לפעילויות מסוג אלו, וכך, כל תושבי העיר יוכלו להשתתף בפעילות איכותית כמו זו. רוצה להודות לסגן שלי ירון לוי, לגילי לנדאו, לעומר ולכל הצוות שעומד מאחוריו, כן ירבו".

שחקן העבר ומאמן הכדורגל גילי לנדאו, הסביר לילדים על הכדורגל כמעצב אופי, סיפר איך הגיע בעצם לכדורגל וחילק לדור הצעיר טיפים לעתיד: "המונח הצלחה ממוקם לפני המונח עבודה רק במילון. צריך להפנים מהי קבוצה, מהי רוח קבוצתית ומהו משחק צוות. לכידות קבוצתית חשובה מהכל שבמקום שיש כנות יש הבנה, שבמקום שיש הגינות יש שלווה ובמקום שיש שיתוף יש חברות, במקום שיש אהבה יש התממשות והגשמה".

גילי לנדאו נואם באליפות בת-ים צילום החלוץ

שגיא יצחקי, רכז "החלוץ" בבת-ים, אמר: " אירוע מרגש שמראה את העוצמה של 'החלוץ'. לפני שנתיים התחלנו עם שתי קבוצות בלבד ומדי שנה רואים איך כמות הקבוצות גדלה. החניכים הופכים לחברים טובים יותר. אני רוצה להודות למנהלות המרכזים על שותפות עמוקה".

מייסד "החלוץ – חינוך דרך ספורט", עומר ליבנת, סיכם: "אני רוצה קודם כל לברך את השותפות החמה שיש לנו עם ראש העיר צביקה ברוט וסגנו ירון לוי. זכינו ואנחנו זוכים לתמיכה נהדרת מכל הגורמים בעירייה. חייב לציין שהאירוע היה לא רק חשוב, אלא גם מיוחד, בו אנחנו בעצם מודים לעיר על היחס לספורט עממי-קהילתי. אני בטוח שהילדים נהנו, אבל גם הבינו קודם כל שדרך ארץ והוגנות קודמים לכל ניצחון".

ילדי החלוץ באליפות בת-ים צילום החלוץ

צילומים: "החלוץ"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות