דף הבית / חדשות העיר / יו"ר חדשה ל-ויצו ראשל"צ

יו"ר חדשה ל-ויצו ראשל"צ

מי ליאור

לנורית בנדורי שם טוב (51) שהחליפה לאחרונה את אורלי פורמן, משנה סדורה לניהול סניף ויצו בראשל"צ בהנעת העשייה למען הנשים והחברה בכלל, תוך שמירה על עקרון שוויוני בין שני המינים: "נושא המגדר הוא תוצר של תפיסה חברתית עתיקת יומין  הנמצאת בתהליך של שינוי" היא אומרת ומוסיפה: "את התפיסה החברתית שאינה רלוונטית כיום, יש להמשיך ולשנות בשני רבדים. הרובד הראשון הוא חינוך הדור הצעיר שייצור את החברה החדשה, מיצוי הפוטנציאל המלא של נשים וגברים כאחד, ללא יצירת בידול חברתי. הרובד השני, העצמה ושבירת תקרת הזכוכית שהחברה הציבה לכל אחת ואחד כאינדיבידואל, ביסוס תפיסת השוויון בשכר עבודה, בבחירת התפקוד בבית וכד'. לאמור, את הדור החדש יש לחנך להיעדר תקרת הזכוכית ואת הדור הישן יש לחנך לפריצת תקרת הזכוכית. אפעל ברבדים יצירתיים שונים. מאחר שרק לאחרונה נכנסתי לתפקיד, הנושא בתהליך חשיבה ובנייה, על מנת לתת מענה לצרכיהם של ילדים ונשים בכל רצף החיים, צעירות עד מבוגרות, מוחלשות וחזקות.

כדי לממש את מטרותינו, נקיים מיזמים של ויצו מול בתי הספר בעיר, נכשיר מנהלות צהרונים באמצעות הרצאות סדנאות, קורסים, בכללם הכשרות מקצועיות עסקיות ואישיות, כמו גם מפגשים עם פוליטיקאים".

עוד הוסיפה כי המטרה העומדת בפניה היא לסייע ולתמוך באישה העובדת, לקיים פעילויות בשעות הצהריים, לצד מיזמים חברתיים למען הקהילה בתחומי  האקולוגיה והרווחה, דוגמת הביגודית המופעלת בסניף ועוד.

עו"ד נורית בנדורי שם טוב, נשואה לאבנר ואם לשלושה, בעלת תואר ראשון במדעי החיים, דירקטורית בתזמורת הסימפונית בראשל"צ ועוד.

כדי להתעדכן בפעילויות השונות של הסניף ניתן להיכנס לדף הפייסבוק 'ויצו ראשון לציון', ו/או לשלוח וואטסאפ עם שם מלא למספר הטלפון 054-2020933 והסניף ישלח הודעות על פעילויות חדשות לכל המעוניינות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות