n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / מקווה ישראל נותן את הקצב

מקווה ישראל נותן את הקצב

בית הספר האהוב למוזיקה "קצב" בחולון ממשיך לפעול בזכות שיתוף פעולה עם בית הספר החקלאי מקווה ישראל

כיתת מוזיקה מקוה ישראל צילום טניה פוטפייקו

אחד ממוסדות המוזיקה הידועים בחולון, בית הספר "קצב", המהווה מזה שנים רבות בית לאלפי ילדים, ביניהם, בין היתר, רבים ממשפחות מעוטות יכולת ובעלי צרכים מיוחדים ימשיך לפעול ולהנחיל את אהבת המוזיקה לעוד דורות של ילדים, תודות לשיתוף פעולה עם בית הספר החקלאי מקווה ישראל.  

לפני מספר חודשים פנתה שרית גולדשטיין, מנכ"לית מקווה ישראל, לאורן ג'ורנו, מנהל בית הספר "קצב", לאחר ששמעה על הקשיים בהם נמצא בית הספר ושכמעט אף הביאו לסגירתו והציעה לו ללמד ולפעול מכיתות המוזיקה שנמצאות בתוך מקווה ישראל.  

בשבועות האחרונים החל בית הספר לפעול תחת השם החדש "קצב מקוה ישראל" במתכונת של חוג הפועל בימים א'-ה?' בין השעות 15:00-21:00 הפתוח לילדי חולון, בת ים, אזור והסביבה וכן גם לילדי מקוה ישראל. המורים הם בוגרי האקדמיה למוזיקה בירושלים ובית הספר רימון.  

מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו וייחודי המאפשר לילדי חולון והסביבה ללמוד מוזיקה ולהיפגש עם ילדים ובני ובנות נוער אחרים בשעות אחר הצהריים בתוך בית הספר מקוה ישראל.  

שרית גולדשטיין, מנכ"לית מקווה ישראל: ?שיתוף הפעולה של מקוה ישראל עם אורן ג'ורנו ובית הספר "קצב" הוא מתבקש ואף טבעי ואני שמחה שיכולנו לספק עבורו את הפתרון הכי טוב כדי לאפשר לבית הספר להמשיך ולפעול, לאחר שהיה בסכנת סגירה. אני קוראת לכל הילדים מחולון והסביבה להגיע אלינו למקווה ישראל במהלך השבוע בשעות אחר הצהריים כדי ללמוד מהמורים הכי טובים שיש בתחום."  

אורן ג'ורנו, מנהל בית הספר "קצב": "אני מודה לשרית גולדשטיין ולבית הספר מקווה ישראל על הפנייה שלהם אלי וההצעה לשיתוף פעולה שיאפשר את המשך פעילותו של בית הספר שהפך לאחד הסמלים של העיר חולון. בזכות כיתות המוזיקה האיכותיות והחדישות שיש במקווה ישראל וביחד עם צוות המורים והמורות שלנו שמורכב מבוגרים ובוגרות של האקדמיה למוזיקה בירושלים ובית הספר רימון נוכל להעביר שיעורים למספר רב של תלמידים ותלמידות מכל האזור לאורך כל השבוע." 

גיטרות מקוה ישראל צילום טניה פוטפייקו

צילומים: טניה פוטפייקו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות