n
דף הבית / בריאות / מנכ"לית וולפסון: "ניתן לראות קשר מובהק בין מצב כלכלי-חברתי לתוצאי בריאות"

מנכ"לית וולפסון: "ניתן לראות קשר מובהק בין מצב כלכלי-חברתי לתוצאי בריאות"

את המילים בכותרת אמרה ד"ר ענת אנגל מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון במהלך ועידת הבריאות השנתית של ידיעות אחרונות ו-YNET שהתקיימה היום, יום ג' ה-01.08.23.

ועידת הבריאות ענת אנגל צילום דוברות וולפסון

את דבריה אמרה ד"ר אנגל, במהלך פאנל "מנהלים בחזית" אשר עסק במצבם של בתי החולים כיום בארץ ובאתגרים איתם מתמודדת מערכת הבריאות. בפאנל שהתקיים בהנחיית שרית רוזנבלום, השתתפו גם מנהלות ומנהלי בתי חולים נוספים מרחבי הארץ. כמו כן, בוועידה השנתית השתתפו שרים ונציגי ממשלה, בכירים במערכת הבריאות, רופאים ורופאות, מומחים וחוקרים ועוד.

ענת אנגל משה בר סימן טוב צילום דוברות וולפסון

ד"ר אנגל עם מנכ"ל משרד הבריאות- משה בר סימן טוב

"ניתן לראות קשר מובהק בין מצב כלכלי חברתי לתוצאי בריאות" אמרה ד"ר אנגל. עוד הוסיפה כי: "צריך להמשיך ולחזק את הרפואה הציבורית ולעשות כל שביכולתנו כדי להקטין את הפערים ולגשר על אי-שוויון במערכת הבריאות.

הדרך לעשות זאת היא צדק חלוקתי של משאבים לפי צרכי הפרט ולא לפי חלוקה אחידה ועל פי קריטריונים ישנים כגון מספר מיטות אשפוז. כמו כן נדרש להתאים משאבים לצרכי אוכלוסיות ספציפיות ולהתחיל בחינוך לבריאות ושמירה על אורחות חיים בריאים מגיל הגן".

נושאים נוספים אשר עלו בכנס הם: רפואת העתיד, התמכרויות למשככי כאבים וסוכר, "מגפת הבדידות" לאחר הקורונה, והארכת תוחלת החיים.

ענת אנגל זאב פלדמן צילום דוברות וולפסון

ד"ר אנגל עם יו"ר ארגון הרופאים- ד"ר זאב פלדמן. צילומים: דוברות וולפסון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות