n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: התחלואה במגמת עלייה והעיר הפכה כתומה

ראשון לציון: התחלואה במגמת עלייה והעיר הפכה כתומה

על רקע התגברות התחלואה בדקנו עם חברי מועצת העיר מי התחסן 3 פעמים ומי לא. ראש העירייה, רז קינסטליך: "אנחנו עדים לעלייה בתחלואה בכל הארץ בימים האחרונים, ואסור לנו להיות שאננים, בטח כשהחורף כבר הגיע"

מתחם בדיקות דרייב אין ביס פלאנט
מתחם בדיקות דרייב אין ביס פלאנט

דוגמא אישית: 26 מתוך 29 חברי מועצת העירי ראשון לציון, שהפכה הבוקר לכתומה, התחסנו בשלושה חיסונים, כך עולה ממשאל שקיים "גל גפן". שאר חברי המועצה לא השיבו לשאלות שנשלחו אליהם.

שתי שאלות הופנו לחברי המועצה: האם התחסנתם/ן בשלושה חיסונים (ואם לא, למה?) והאם חיסנתם/ את ילדיכם? (אם לא, למה?).

כ-90 אחוז מחברי המועצה השיבו כי התחסנו בשלושה חיסונים.כמו כן, כ-90 אחוז מהם אמרו שגם ילדיהם חוסנו. 3 חברי מועצה שלא השיבו לשאלות הם: המשנה לראש העירייה, אפי משה (הצעירים והסביבה), וחברי המועצה הדס הכהן (יש עתיד) וקרן דנה (הצעירים והסביבה).

התחלואה בראשון לציון נמצאת במגמת עלייה. ביממה האחרונה נמצאו 287 חולים (עלייה של 59 חולים מהיממה החולפת), ו-2,982 נמצאים בבידוד (עלייה של 267 מהיממה החולפת).

גם בבתי הספר ובגני הילדים נרשמת עלייה. 1,302 ילדים ותלמידים נמצאים בבידוד. מספר התלמידים המבודדים הגבוהה בעיר הם תלמידי הגימנסיה הריאלית (385), רננים (179), דורות (156), חטיבת הביניים רבין 134 ויסוד המעלה (107).

הבוקר הפכה ראשון לציון כאמור לכתומה עם ציון של 6.6 שכונת קריית ראשון וקריית הלאום הפכו לכתומות (רמת תחלואה גבוהה) ושכונות כרמים, כצנלסון ובנות חייל הפכו צהובות (רמת תחלואה בינונית).

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אנחנו עדים לעלייה בתחלואה בכל הארץ בימים האחרונים, ואסור לנו להיות שאננים, בטח כשהחורף כבר הגיע. מתחם הבדיקות נועד על מנת לשמור על בריאות התושבים, ואני קורא לכל מי שמרגיש צורך להגיע למתחם הבדיקות ולשמור על עצמו ועל הסובבים אותו".

מהעירייה נמסר: "ברקע עליית נתוני התחלואה ולאור מזג האוויר הסוער, בעירייה יפעילו ביום שלישי מתחם בדיקות רגלי באולם גן נחום ובמתנ"ס רמת אליהו. ביום רביעי מתחם הדרייב-אין יחזור ליס-פלאנט.  אין צורך בהפניה על מנת לבצע את הבדיקה. יש להצטייד בתעודה מזהה עם ספח. קטינים אשר רוצים להיבדק מחויבים להגיע בליווי הוריהם.

כמו כן, מתחם הבדיקות אינו מיועד עבור נסיעות לחו"ל. כדי לחסוך זמן המתנה, ניתן להירשם מראש דרך אתר האינטרנט https://reg.ecovid19.co.il/ או לשלוח מסרון (SMS) עם המילה בדיקה לטלפון 050-8085566 ולקבל הודעה בחזרה עם קישור להרשמה. לאחר מכן יש להציג את הברקוד לנציג הרישום במתחם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות