n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / מדליית ארד לאורון גינר בגביע אירופה בג'ודו!

מדליית ארד לאורון גינר בגביע אירופה בג'ודו!

הג'ודוקא אורון גינר המתאמן במתנ"ס קליין בחולון תחת המאמן גיא מזרחי, קטף מדליית ארד בתחרות גביע אירופה בג'ודו שהתקיימה בצ'כיה ושבר בצורת של מספר שנים

אורון גינר מדליה צילום TINO MARIC EJU.NET
אורון גינר על הפודיום באליפות אירופה הפתוחה- צילום: TINO MARIC EJU.NET

הג'ודוקא אורון גינר בן ה-25, רשם הישג מצוין כשזכה במדליית הארד בסבב גביע אירופה בפראג- צ'כיה. גינר, שייך לעמותת הלהב בראשות המאמן אורן סמדג'ה, מתאמן כבר שנים רבות במתנ"ס קליין בחולון תחת המאמן גיא מזרחי, המלווה אותו בכל אימון ותחרות.

אורון, הוא אלוף ישראל בג'ודו ובינואר האחרון קטף את התואר בפעם השלישית ברציפות. הזכייה במדלייה בפראג הייתה מרגשת במיוחד מכיוון שהיא שברה בצורת של 5 שנים ללא מדליה במסגרת בינלאומית עם נבחרת ישראל. למעשה הייתה זו המדליה הראשונה של גינר במדי הבוגרים.

את המקום השלישי בתחרות, השיג אחרי שניצח 5 מתוך 6 הקרבות שלו. מאמנו האישי גיא מזרחי אמר על הספורטאי המצטיין שלו: "אורון מתאמן אצלי מגיל 4, הוא מקצוען שעובד קשה בלי הפסקה ואין מאושר ממני בשבילו על הזכייה הזאת במדליה. אני יודע כמה זה היה חשוב לו לזכות".

גיא מזרחי אורון גינר צילום גיא מזרחי

גינר עם מאמנו גיא מזרחי- צילום מהאלבום הפרטי

גם גינר עצמו התייחס לזכייה וכתב בדף הפייסבוק שלו: "לאחר 5 שנים ללא מדליה הגיע הזמן, מדליה ראשונה בבוגרים! לאחר 6 קרבות ו- 5 נצחונות הצלחתי להשיג את המקום ה-3 והמכובד , אין מאושר ממני וגאה לחזור לעמוד על הפודיום. תודה רבה לכל מי שעמד מאחוריי עזר ותמך אוהב את כולכם ומכאן הפנים קדימה למטרות הבאות. המסע שלי רק התחיל"

אורון גינר מדליה 1 צילום TINO MARIC EJU.NET

אורון גינר על הפודיום בפראג- צילום: TINO MARIC EJU.NET

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

סגן ראש העיר בראשון לציון מקסים בביצקי הורשע בבית המשפט

תפריט נגישות