n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / גבעת שמואל: מחבקים את שורדי השואה וזוכרים את ששת המיליונים שנספו

גבעת שמואל: מחבקים את שורדי השואה וזוכרים את ששת המיליונים שנספו

טקס זיכרון מרגש לזכרם של ששת מיליוני היהודים, שנספו בשואה נערך במרכז יום "הבית בגבעה", בהשתתפותם של שורדי השואה בגבעת שמואל - חברי "מועדון קפה בגבעה"

מחבקים את השורדים
צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל

לרגל ציון יום הזיכרון לשואה לגבורה שחל השבוע, מועדון "קפה בגבעה" לשורדי השואה בגבעת שמואל, בשיתוף האגף לשירותים חברתיים של עיריית גבעת שמואל, קיימו טקס זיכרון מרגש לזכרם של ששת מיליוני היהודים, שנספו בשואה.

את הטקס הנחתה חברת המועדון הגב' אילנה רוזנפלד, והוא נערך במרכז יום "הבית בגבעה", בהשתתפותם של שורדי השואה בגבעת שמואל – חברי "מועדון קפה בגבעה".

 

מחבקים את השורדים
צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל

 

בטקס הדלקת נרות הזיכרון, התכבדו כמידי שנה נציגי השורדים בעיר, שהדליקו נרות וספרו את סיפוריהם האישיים והמרגשים, וכן את התלאות שעברו בשואה בדרך אל הניצחון האישי שלהם והלאומי שלנו.

בין מדליקי נרות הזיכרון השנה, נבחרו שורדי השואה: ציפורה פיקסלר, סימה לוי, חנה בן לולו, רבקה פוגל, טובה קורן ומאירוביץ שלמה.

בגבעת שמואל חיים ומתגוררים כיום 500 שורדות ושורדי שואה, המקבלים סיוע וחיבוק חם ועוטף לאורך כל השנה על ידי האגף לשירותים חברתיים של העירייה.

 

מחבקים את השורדים
צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל

 

ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני ברך את שורדי השואה ואמר: "אנו זוכרים את הנספים ומחבקים את ניצולי השואה, על תרומתם לעיר ולמדינה שלנו. אנו מודים לכם על תודעת זיכרון השואה שאתם מנחילים לילדינו, כי עתיד ללא עבר.

זו חובתנו ובעיקר זכותנו לעמוד לצדכם, לדאוג לכל חסרונכם ולשמור על איכות חייכם"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות