n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / למעלה מ-100 אלף הגיעו לעדלאידע של חולון!

למעלה מ-100 אלף הגיעו לעדלאידע של חולון!

העדלאידע של המדינה, הייתה כצפוי המסיבה הגדולה והצבעונית ביותר בישראל, עם תפאורות ענק, הפתעות מחו"ל ונועה קירל אחת ויחידה

העדלאידע של המדינה חולון 2023 – צילום שרון הנשיא
תהלוכת העדלאידע בשנה שעברה. צילום ארכיון: שרון הנשיא

כ- 100 אלף איש הגיעו לצפות בעדלאידע של המדינה בחולון שחגגה השנה 28 שנים. נושא העדלאידע השנה הוא קרנבל פורימי גדול צבעוני וחגיגי עם מייצגים  מסוג חדש ומפתיע , תפאורות ענק , תחפושות , מתקני קרקס מרהיבים , הפתעות מחו"ל ומייצגי ענק שנוצרו במיוחד עבור החגיגה הגדולה . את העדלאידע פתח ראש עיריית חולון.

אלפי משתתפים מכל רחבי הארץ לקחו חלק במצעד הפורימי והם כללו כ 4000 אמנים, תיאטרוני רחוב , אקרובטים , תזמורות, מתופפים, רקדנים, מתעמלים , בלוני ענק ודמויות כמו: סינדרלה והסוסים המעופפים, מתנפחי ענק עם דמויות אהובות, "וונדרלנד"- עולמה של אליסה בארץ הפלאות, פטריית החלומות והכובען בהשראת אגדות דיסני, קינג קונג הענק, תהלוכת דרקון ענק, אבירים, רובוטים ודינוזאורים, אקרובטים ופעלולנים נועזים, מהלכי קביים, תהלוכת תחפושות של אלפי רקדנים ורקדניות מחולון ומרחבי הארץ, הבית המעופף מהסרט האהוב UP, נמלת ענק שחורה ונוצצת, מיצגי פנטזיה עם דמויות  של נמר, קקדו, דג מוייקן, שונית וברווז, תהלוכת תחפושות של אלפי רקדנים ורקדניות ועוד. 

ילדי חולון השתתפו בחגיגה לאחר חודשים של הכנות בבתי הספר, במתנ"סים, בחוגים השונים ובמרכזי התרבות של העיר. בתום התהלוכה התקיים מופע ענק של נועה קירל ברחבה מול המדיטק.

צילומים מהעדלאידע בחולון: שרון הנשיא

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות