n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / ליאור הרוש מחולון היא אלופת ישראל ב-MMA!

ליאור הרוש מחולון היא אלופת ישראל ב-MMA!

הרוש בת ה-20, הדהימה את כולם כשניצחה את הפייבוריטית- רוני נסימיאן, בקרב הנשים הראשון בהיסטוריה של איגוד ה-MMA הישראלי שהפך גם ל"דרבי חולוני".

ליאור הרוש עם אבא דני צילום פרטי
(רועי אסף)

היסטוריה נעשתה אמש (חמישי) באולם הספורט "מכבים" בפתח תקווה, כשלראשונה התקיים קרב נשים תחת חסותו של ה-IMMAF (איגוד ה-MMA הישראלי).

בקרב הגמר של אליפות ישראל עד משקל 61 ק"ג, התמודדו רוני נסימיאן בת ה-22 ממועדון MOSHIKBOX TEAMPACT, מי שברזומה שלה זכייה באליפות העולם, אליפות אירופה וגם מדליית כסף במשחקי גביע העולם. רוני היא גם אחותה הגדולה של אלופת העולם המכהנת- שקד נסימיאן שהייתה אורחת הכבוד בתחרות.

מהצד השני ניצבה ליאור הרוש האלמונית (לבינתיים) בת ה-20 ממועדון X-ARTS, אותה מאמנים דורון תורג'מן ואור אליוב. הרוש, הספיקה לזכות באליפות החורף ולגמר אליפות ישראל עלתה אחרי שהרשימה עם ניצחונות בכל שלבי המוקדמות.

שתי הפיינלסטיות הן תושבות חולון וכך יצא שהן נפגשו לסוג של "דרבי מקומי" לגמרי במקרה.

במהלך הקרב ניסתה נסימיאן לגרור את הרוש אל הקרקע, שם יש לה יתרון ברור, אך הרוש שידעה זאת, עשתה הכל בשביל להישאר על שתי הרגליים ובסופו של דבר הקרב הצמוד והעיקש בין שתי הספורטאיות המצוינות, הסתיים בהחלטה חצויה בה הוחלט על ניצחון של ליאור הרוש, שהפכה לאלופת ישראל הטרייה!

ליאור דני הרוש צילום פרטי

ליאור חוגגת עם אבא דני, דקות ספורות לאחר זכייתה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות