n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / כתב אישום נגד 3 פלסטינים שגנבו רכבים בחולון

כתב אישום נגד 3 פלסטינים שגנבו רכבים בחולון

שוטרי מחוז ת"א ממשיכים בפעילות אינטנסיבית כנגד גניבת כלי רכב, כתב אישום הוגש נגד חולית גנבי רכב מאיו"ש אשר גנבו 2 כלי רכב מחולון

רכב גנוב 1 צילום דוברות משטרת ישראל

על פי כתב האישום ביום 5/12/23, שלושה חשודים תושבי איו"ש חצו את גדר ההפרדה והגיעו לעיר חולון על מנת לגנוב רכבים. אחד החשודים היה אחראי על פריצה והנעה של כלי הרכב ושני החשודים הנוספים תפקדו כנהגים. לאחר שבלילה פרצו וגנבו את הרכבים, החלו בנסיעה לכיוון מעבר חוצה שומרון ולמעבר רנתיס על מנת להעביר את הרכבים לאיו"ש.

שוטרי תחנת חולון מיד עם קבלת הדיווח על גניבה, פתחו במרדף אחר הרכבים ודיווחו לשוטרי מחוז ש"י על מנת לחסום את גנבי הרכבים בהמשך צירי ההמלטות. בפעילות נחושה הצליחו השוטרים לעצור את הרכבים ולעצור את החשודים. מכתב האישום עולה כי החשודים קיבלו הכוונה של ראש החוליה בשם ח'ליל אשר הבטיח תשלום על סך 1,000 ₪ לכל אחד.

כאמור, החשודים תושבי שכם, ג'נין ודורא בגילאים (32, 27, 18) נעצרו והועברו לחקירה בתחנת חולון בחשד לגניבת רכבים. מעצרם של החשודים הוארך ואתמול שלוחת התביעות של מחוז ת"א, הגישה נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

רכב גנוב צילום דוברות משטרת ישראל

צילומים: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות