דף הבית / כללי / "השעה הזו הופכת לסיוט"

"השעה הזו הופכת לסיוט"

תושבים ברחוב בקרמן מלינים על העובדה שהתנועה ברחוב הינה דו סטרית בניגוד לרצונם והם נאלצים לסבול מעומסי תנועה בשל ההורים המסיעים את ילדיהם לבית הספר העירייה: "לפני כשלוש שנים ועדת התנועה החליטה על הפיכת רחובות טביב-בקרמן לחד-סטרי אולם הסדר זה בוטל עקב קושי הורי התלמידים להגיע לבית ספר"

רונן דמארי

 

תושבים ברחוב בקרמן טוענים כי המצב הקיים מוביל לפקקי תנועה קשים ביותר בבקרים ובשעות הצהריים בשל תנועת הורים להוריד ולאסוף את ילדיהם מבית הספר "עדיני" הסמוך. לטענתם, לפני כשנתיים העירייה שינתה את התנועה ברחוב לחד סטרית, אולם כמה חודשים לאחר מכן חזרה בה מהחלטה זו בשל לחץ הורים לילדים בבית הספר שביקשו להימנע מלנסוע בדרך ארוכה יותר.

אחד התושבים ברחוב אמר השבוע ל"גל גפן": "רחוב בקרמן הוא רחוב צר מאוד, זה רחוב של ששה שבעה בתים והוא דו סטרי כשיש חניות משני הכיוונים. בכל בוקר אנשים צריכים כאן להתפלל שלא גילחו להם את המראות, מה שקורה כאן זה פשוט גיהינום בכל בוקר יש לנו פקקים וצפירות כי כל ההורים של תלמידי בית הספר נוסעים דרך הרחוב שלנו, השעה הזו הופכת לסיוט. אם תגיע לכאן בשעה שמונה בבוקר אתה לא תצליח לעבור במשך עשרים דקות. זה לא יכול להימשך ככה גם לנו מגיעה איכות חיים".

-מה אתם מצפים שהעירייה תעשה?

"שתהפוך את הרחוב שלנו לחד סטרי. גם הרחובות הסמוכים הם חד סטריים – בית לחם, טביב, השומר. ברחוב שלנו קשה למכונית אחת לעבור והוא דו סטרי. בזמנו הפכו את הרחוב שלנו לחד סטרי אבל החזירו אותו בחזרה לדו סטרי, כנראה בגלל לחץ של ההורים שמביאים את הילדים לבית ספר ולא רוצים לעשות סיבוב מרחוב ירושלים, קל להם לעבור דרך הרחוב שלנו. למה אנחנו צריכים לסבול ככה?".

תושב אחר הוסיף: "עם כל הכבוד לרצון של ההורים להוריד ולאסוף את הילדים בזמן, יש כאן תושבים ששילמו ממיטב כספם כדי לקנות דירה עם איכות חיים. במה אנחנו שונים מתושבים שגרים ברחובות סמוכים? זה מרגיש כאילו הרחוב שלנו הפך לקיצור דרך בשביל מאות רכבים, מה קורה איתנו? צריכים לחשוב גם על מי שגר כאן".

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "רחוב בקרמן משמש כדרך גישה לבית ספר "עדיני". לפני כשלוש שנים ועדת התנועה החליטה על הפיכת רחובות טביב-בקרמן לחד-סטרי אולם הסדר זה בוטל עקב קושי הורי התלמידים להגיע לבית ספר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות