n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / כך עקץ תושב חולון מאות חיילים!

כך עקץ תושב חולון מאות חיילים!

שוטרי מחוז מרכז חשפו הונאת ענק - "עוקץ השכפ"צים", במסגרתה עצרו תושב חולון שגבה מחיילים ובני משפחותיהם עשרות אלפי ₪ במהלך המלחמה, עבור מכירה כוזבת של ציוד לחימה טקטי והבוקר (שני) הוגשה נגדו הצהרת תובע בגין המיוחס לו

ווטסאפ עוקץ צילום דוברות משטרת ישראל (4)

חוקרי תחנת כפר סבא פתחו בחקירה מואצת עם קבלת תלונה בדבר חשד להונאת חיילים, בני משפחותיהם וחבריהם, כאשר בתום החקירה בחנו השוטרים קרוב ל 40 תלונות הדומות במאפיינים, מהן עלה כי החשוד – אדיר עוזרי, תושב חולון כבן 20 פרסם ברשתות החברתיות כי הוא יבואן של ציוד לחימה טקטי וביכולתו "להשיג" לחיילים ציוד מעין זה הכולל בין השאר קסדות, נעליים, וסטים, שכפ"צים ועוד.

ווטסאפ עוקץ צילום דוברות משטרת ישראל (1)

עם התפתחות החקירה, הצליחו השוטרים לחשוף את שיטת ההונאה והעבירות, לרבות העברת כספים מצד קורבנות ההונאה – ביניהם חיילים שנלחמים כעת ברצועת עזה לחשוד, עבור הציוד שמעולם לא נופק, כאשר באחד המקרים ידע החשוד כי הקורבן בדרך ללויית חברו שנפל בקרב ובכל זאת ניסה להונות אותו.

ווטסאפ עוקץ צילום דוברות משטרת ישראל (2)

בעת מעבר החקירה הסמויה לשלב הגלוי, עצרו השוטרים את החשוד ומעצרו הוארך בהתאם לצורכי החקירה, ממנה עלה כי החשוד יצר קשר עם מאות חיילים ובני משפחתם. מעצרו של עוזרי הוארך בהתאם לצרכי החקירה שניהלו כאמור חוקרי תחנת כפר סבא והיום הוגשה נגדו הצהרת תובע בגין המיוחס לו בסיומה הוארך מעצרו עד ליום חמישי (11.1.24).

ווטסאפ עוקץ צילום דוברות משטרת ישראל (3)

התכתבויות הלוחמים עם החשוד בעוקץ- אדיר עוזרי. צילום: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות