n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / ילד נשכח לבדו באוטובוס בחולון!

ילד נשכח לבדו באוטובוס בחולון!

דרמה בחולון: ילד נשכח לבדו באוטובוס הסעות • מתנדב ידידים הוזעק וחילץ אותו בשלום • "הילד סירב לשתף פעולה עם כוחות החירום ורק כשהגעתי הצלחתי ליצור אינטרקציה והצלתי את חייו"

צילום ידידים סיוע בדרכים
צילום: ידידים, סיוע בדרכים

הבוקר (חמישי) בשעה 10:13, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות ילד כבן ארבע שננעל לבדו באוטובוס הסעות, בחניון וולפסון הסמוך לבית החולים, בחולון.

מקס דוד טרו ורונן עזרן, מתנדבי הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם ובתושייה רבה, חילצו המתנדבים את הילד בשלום וללא כל נזק.

מקס מספר: "מדובר בילד כבן ארבע שככל הנראה נשכח באוטובוס, לאחר שהנהג סיים את מסלול הנסיעה ובחוסר תשומת לב נשכח בפנים לבדו. כוחות חירום שהוזעקו למקום ניסו לדובב את הילד, אך סירב לשתף פעולה. כשהגעתי הצלחתי ביצירתיות ליצור עם הילד אינטראקציה מבעד לשמשה והוא שיתף איתי פעולה. הוצאתי את ערכת הפתיחה ובזהירות פתחתי את חלון הנהג ודרכו הוצאתי את הילד, כשמצבו מצויין. מתברר שעובר אורח שהיה עד לתרחיש הזעיק אותנו וגם את האמא, שהייתה נרגשת על שהצלנו את חיי בנה. אין ספק שמקרה חריג זה ממלא בתחושת סיפוק מדהימה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות