n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / ט"ו באב: סיפור אהבה תוצרת "וולפסון"

ט"ו באב: סיפור אהבה תוצרת "וולפסון"

ריקי ומייקל, הכירו בבית הספר לסיעוד במרכז הרפואי וולפסון והם ביחד כבר 8 שנים. סיפור אהבה על מדים, לרגל ט"ו באב

ריקי ומייקל צילום דוברות וולפסון
ריקי ומייקל - צילום: דוברות וולפסון

סיפור האהבה של ריקי ומייקל פרלין שהב, תושבי חולון התחיל בבית הספר לסיעוד במרכז הרפואי וולפסון לפני 8 שנים "בחרתי להיות אחות בעקבות האהבה שלי לבני-אדם והרצון לסייע אחרים גם ברגעים הקשים ביותר" מספרת ריקי.

"הלכתי ללמוד סיעוד משום שכל המשפחה שלי בתחום הרפואה. אחותי עבדה פה והיום אני עובד באותה המחלקה שבה היא עבדה" מוסיף מייקל "אני בן אדם של אנשים ובתור אח אתה רגע אחד מטפל, ברגע השני מרגיע ובין לבין אתה גם פסיכולוג. אתה עוטף את המטופל מכל הכיוונים ומסייע לו בכל דרך אפשרית. זה מקצוע שמצריך המון רגישות ואמפטיה".

בדיוק כמו בסרטים, ריקי מספרת שהם הכירו על ספסל הלימודים ומיד הפכו לחברים טובים אולם "החברות עלתה שלב ברגע שהתחלנו לעבוד יחד במחלקות, ידענו שנועדנו זה לזאת" היא מספרת בהתרגשות.

כיום, הם נשואים ובעלים גאים לכלב פוציק כאשר ריקי היא אחות בטיפול נמרץ לב במרכז הרפואי וולפסון ומייקל עובד כיום כאח במחלקת ההתאוששות.

על העבודה המשותפת הם מספרים כי :"מאוד מאתגר להיות זוג כשני אחים, המשמרות לא תמיד חופפות, לא רואים הרבה אחד את השני. אבל למרות זאת, יש על מה לדבר בבית, גם בימים קשים, כשמגיעים הביתה עייפים ומותשים כבר יש לנו את השפה שלנו ואפילו מבלי לדבר אנחנו מבינים אחד את השנייה.

בנוסף האחיות האחראיות מאוד באות לקראתנו ומסייעות ביצירת סידור עבודה נוח לשנינו כדי שנוכל להיפגש אחד עם השני לא רק בוולפסון אלא גם בבית" אומר מייקל בחיוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות