n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חרבות ברזל: סרן בן ברונשטיין מחולון, נפל בקרב בדרום

חרבות ברזל: סרן בן ברונשטיין מחולון, נפל בקרב בדרום

הותר לפרסום: לוחם יחידת דובדבן סרן בן ברונשטיין מחולון, נפל בקרב מול המחבלים בדרום

בן בורשטיין צילום מתוך פייסבוק
בן ברונשטיין ז"ל. צילום מתוך פייסבוק

צה"ל פרסום הבוקר (רביעי) שמות של 14 חללים נוספים במלחמת "חרבות ברזל" וביניהם גם סרן בן ברונשטיין מחולון, בן 24 במותו. בורנשטיין, מפקד ולוחם ביחידת דובדבן, יובא למנוחות היום בשעה 14:00 בבית העלמין הצבאי בחולון. 

אחיו מושיקו, ספד לו בדף הפייסבוק וכתב בכאב: "אחי היקר ! איך מסכמים כמעט 25 שנה איתך? בתאריך 7.10.2023 בשעות הבוקר חדרו מחבלים למדינה ישראל ואתה הוקפצת עם הצוות שלך ראשון לאירוע. אני שומע עדויות מחברים שלך ולא מתפלא. דילגת מבית לבית לבית כדי להגן על עוד ועוד משפחות וילדים עד שלבסוף מחבל פגע בך. חשוב לי שתדע שאני אוהב אותך ותמיד הערצתי את האדמה שאתה דורך עליה אתה היית מלח הארץ

אתה אמנם היית אחי הקטן אבל אני לא מתבייש לומר שאתה היית הדוגמא והמופת שלי לאהבת הארץ. לראות אותך כל יום הזיכרון או בטקסים מצדיע לדגל ישראל בגאווה מלאה זה תמיד משהו שהיה גורם לי לדמעות. חשוב לי שתדע שאני אוהב אותך ולעולם תשאר בליבי בכל יום בכל שעה בכל דקה. אני מבטיח לשמור על ההורים ונועה שלנו וכמובן עדי ולהנציח אותך בכל מקום אפשרי גיבור ישראל. תשמור עלינו מלמעלה ותן לנו כוחות להמשיך. אוהב אותך מאוד, מושיקו"

בן, למד כתלמיד בבית הספר "רמות" בבת ים שספדו לו באלו המילים: "המומים אבלים וכואבים את נפילתו של בן ברונשטיין, מ״פ יחידת דובדבן ובוגר ביה״ס, ז״ל הי״ד ת.נ.צ.ב.ה."

בן אף השתייך בעברו למועדון הכדורסל מכבי בת ים שספדו לו אף הם: "מועדון הכדורסל מכבי בת-ים מרכין ראש עם נפילתו של בן ברונשטיין הי"ד, בוגר מחלקת הנוער, גיבור ישראל, שנפל בעת הגן על המולדת. בן היקר, אהבנו אותך עד מאוד ומשתתפים בצער המשפחה"

יהי זכרו ברוך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. שמואל בנגירה

    יהי זכרו ברוך 🌹🙏האל יקום דמו .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

7ddb6718-d11f-4b8f-b8cf-ba67140048be

תכירו את הדוקטור: אביב גפן יקבל תואר לשם כבוד

תפריט נגישות