n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: 2 חילוצים של אנשי "ידידים" בתוך 3 ימים

חולון: 2 חילוצים של אנשי "ידידים" בתוך 3 ימים

בחמישי כלב ננעל בשגגה באזור התעשיה והבוקר (ראשון) תינוקת חולצה בשלום מרכב שננעל בג'סי כהן

חילוץ תינוקת צילום ידידים סיוע בדרכים
צילום: ידידים, סיוע בדרכים

בצל מותו הטראגי של מייסד הארגון מאיר וינר ז"ל, כונני "ידידים" עבדו קשה בגזרת חולון בימים האחרונים ופעלו בשני אירועים בהם הצילו תינוקת בת שנתיים וכלב שננעל ברכב.

הבוקר (ראשון) בשעה 7:45 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שנתיים שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה, ברחוב ג'סי כהן בחולון. ליאור לוי ושרון קמחגי, מתנדבי סניף חולון, נענו לקריאה ויצאו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, ובעבודה מקצועית וסבלנית, חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

ליאור מספר: "אין ספק שזו התחלה טובה של השבוע. בדיוק באתי לצאת לעוד יום עבודה כשקיבלתי את הקריאה. מדובר על אמא שחגרה את הבת שלה ברכב, הכניסה לתא המטען תיקים, סגרה אותו והרכב ננעל עם המפתח בפנים. הרכב בעל נעילה חשמלית, ככה שאי אפשר היה לפתוח באופן רגיל אלא רק עם השלט. ברוך השם הצלחנו לאתר את המפתח בין התיקים, הכנסתי את המוט מתא המטען ולחצתי על לחצן הפתיחה של תא המטען שבשלט. האמא והאבא, שגם הגיע בינתיים למקום, הודו לנו ואמרו לנו שבאנו במהירות כמו מלאכים."

במהלך סוף השבוע, קיבל מוקדן ידידים, רונן ווייל, קריאה אודות כלב שננעל בשגגה ברכב לעיני בעליו, ברחוב המרכבה בחולון. רון בונן, סג"מ סניף חולון-בת ים, יחד עם יצחק מור, מתנדב הסניף ונועם חליף, א.ציוד רמת גן-גבעתיים, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הכלב בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

רון מספר: "מיד עם קבלת הקריאה, מיהרתי לכתובת. הגעתי למקום בזריזות, חברתי לכוננים יצחק ונועם, ותוך שניות ספורות חילצנו את הכלב החמוד. בעל הכלב שמח והודה לנו מאד, ובירך את ארגון ידידים".

מ"ידידים" נמסר: "מעשי החסד השבוע לעילוי נשמת הרב מאיר בן יוחנן ז"ל – מקים ארגון ידידים"

מאיר וינר צילום ידידים סיוע בדרכים

מייסד "ידידים", מאיר וינר ז"ל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות