n
דף הבית / צרכנות / מותג התיקים קיפלינג עם קולקציה מטריפה לחורף

מותג התיקים קיפלינג עם קולקציה מטריפה לחורף

המותג KIPLING הפך מזמן לשם דבר בעולם התיקים, עם חנות פופ אפ חדשה ברחוב שנקין 38 תל אביב והביקור של תומאס פאלסי, מנהל המכירות העולמי של המותג, נראה שהקולקציה הולכת לכבוש את ישראל

קיפלינג דגם ART M החל מ 529 שח צילום סטודיו IBAGS (1)
צילום סטודיו IBAGS

ספורטיבי ונוח : מתחילת הקורונה ועד היום המלתחה שלנו עברה למצב ה-ר-ב-ה יותר נוח מאשר מוקפד, החל מחליפות טרנינג, סווטשירט אובר סייז, כפכפים ומה לא. אז הגיע הזמן שגם התיק שלך יהיה קל יותר ונוח יותר.

המותג הבלגי הבינלאומי KIPLING משיק קולקצית סתיו-חורף בייסיק עם צבעים שקטים ומרעננים כמו Tender sage (מרווה רכה) הדפס urban chevron (הדפס V מרענן) , Lavender Blush (ורוד לבנדר) ועוד. צבעים שכיף  לראות בארון שלך ועוד יותר על הגוף שלך- וכולם בבד הקרינקל המפורסם של המותג.

בקולקציה של KIPLING תוכלו למצוא את כל הדגמים, החל מתיקים ליום יום ועד לתיקי ערב ועם איכות כמו שKIPLING יודעים לעשות, המותג יצא עם חנות פופ אפ ברחוב שנקין 38 בתל אביב ויהיה פתוח לקהל הרחב עד ה17.11.

WhatsApp Image 2022-11-11 at 11.24.39
צילום גל גפן

 

טרנדים בקולקציה

הדפס URBAN CHEVRON – הדפס עירוני למגוון תיקים, הדפס מעניין אך לא מחייב . בסיס בגוון כחול נייבי כהה אשר מתאים לכל לוק, עם הדפס בגוון כהה שמרחוק לא בולט מדי אבל כשמתקרבים הוא ברור וחזק.

קיפלינג צילום סטודיו IBAGS
קיפלינג צילום סטודיו IBAGS

תיקים מובילים במספר גדלים– דגם ART האייקוני של קיפלינג חוגג 30 שנים (!) ומגיע ב3 גדלים – ART המקורי, בינוני , גודל מיני- תיק HOBO מעולה ליום יום וגולת הכותרת ART M תיק אובר סייז מהמם לכל מטרה ובעיקר- להראות ולהיות נוח.

קיפלינג דגם ART – בין 479 ל579 שח צילום ורד פרקש IBAGS
קיפלינג דגם ART – צילום ורד פרקש IBAGS

 

חומרים ממוחזרים– כל התיקים מיוצרים מחומרים ממוחזרים- בין 60% ל100%. צבעים מסוימים כמו הURBAN CHEVERON מיוצרים ב100% חומרים ממוחזרים , כולל הבטנה והרצועות. לכל תיק מצורפת תווית ירוקה עם אחוז החומרים הממוחזרים ממנו הוא מורכב

קיפלינג דגם ART M החל מ 529 שח צילום סטודיו IBAGS (1)
צילום סטודיו IBAGS

 

 

 

השוק הישראלי הוא השוק המתפתח ביותר באזור עם מותג

 

תומאס פאלסי, מנהל המכירות העולמי של המותג קיפלינג הגיע לביקור שוב בישראל. השוק הישראלי הוא השוק המתפתח ביותר באזור עבורה מותג,  אשר נהנה בימים אלו מצמיחה עולמית עקב פתיחת השמיים לנסיעות וטיסות עם היציאה ממשבר הקורונה.

תומאס ביקר בחנותה פופאפ של קיפלינג בתל אביב  ביחד עם היבואן (iBags )וסיפרו כי  התרחבות המותג ל- 3 חנויות קבועות באזור גוש דן.

1תומר פאלסי מנהל מכירות עולמי בביקור בחנות הפופ אפ צילום סטודיו IBAGS (1)
תומאס פאלסי מנהל מכירות עולמי בביקור בחנות הפופ אפ צילום סטודיו IBAGS

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות