n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: תערוכה של משפחות שכולות תוצג ביד לבנים

חולון: תערוכה של משפחות שכולות תוצג ביד לבנים

תערוכת ציורים של בני משפחות שכולות, חברי סניף יד לבנים חולון, תיפתח בשבוע הבא

מורין קיכלי
ציורה של מורן קיכלי

תערוכת ציורים של בני משפחות שכולות, חברי סניף יד לבנים חולון, בהדרכת האומן החולוני דודי שמאי, תיפתח בשבוע הבא. הפתיחה החגיגית תתקיים במעמד ראש העיר, במוצאי שבת, 11.3.23, בשעה 19:30, בתיאטרון חולון, שד' קוגל 11 (אולם הצוללת). 

מדובר בקבוצת אומנים חובבים, שזו להם התערוכה הראשונה, שלומדים מדי שבוע רישום, ערבוב צבעים ומשיכת מכחול על בד, כאשר כל משתתף בוחר את נושא הציור ואת הטכניקה שמועדפת עליו, מציורי נוף ועד ציורי בעלי חיים ודיוקנאות, וביחד הם צוללים לעולם שכולו צבע ודמיון.

לבד מהאהבה לאומנות, משותפת לכלל חברי הקבוצה גם היותם בנים ובנות למשפחות שכולות ושותפות הגורל והחוויות האומנותיות המשותפות יצרו ביניהם אווירה מיוחדת וקשרי חברות טובים.

לדברי האומן, דודי שמאי, שמנחה את הקבוצה, "רוב המשתתפים החלו את דרכם בקבוצת הציור לפני חמש שנים ללא ניסיון או ידע קודם ואני גאה על כך שהשיגו תוצאות מרשימות הודות לכישרון, להשקעה ולהתמדה".

התערוכה תוצג עד 29.3.23 בשעות פתיחת התיאטרון והכניסה אליה חופשית. 

   צילומי הציורים באדיבות "יד לבנים חולון"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות