n
דף הבית / רכילות / נשים פורצות דרך

נשים פורצות דרך

נשים פורצות דרך: תחרות בניית האתרים של תכנית 'סודקות את תקרת הזכוכית' יצאה לדרך ובעוד כשבועיים יתקיים אירוע הגמר במתחם פארק העסקים עזריאלי חולון

תקרת זכוכית
צילום: pixabay

כ-900 נערות משתתפות השנה בתהליך בניית האתרים של תכנית 'סודקות את תקרת הזכוכית' מבית 'כל ישראל חברים'. הנערות בונות אתרי אינטרנט המוקדשים לנשים פורצות דרך. אירוע הגמר יתקיים ב-26 למאי בפארק העסקים 'עזריאלי חולון'.

בעוד כשבועיים יתקיים אירוע הגמר של תחרות בניית האתרים בנושא 'נשים פורצות דרך' של תכנית "סודקות את תקרת הזכוכית' מבית ‘כל ישראל חברים’, בשיתוף חברת הענק WIX. האירוע יתקיים במתחם פארק העסקים עזריאלי חולון.

המשתתפות בתחרות הן נערות בכיתה ח' מ-32 בתי ספר ברחבי הארץ המשתתפות בתכנית 'סודקות' להעצמה מגדרית ומצוינות חינוכית במקצועות המדעים, הטכנולוגיה והמתמטיקה. במהלך השנה התלמידות זכו לליווי מקצועי ע"י נשים מצליחות בתחומים שונים שתרמו מזמנן.  התלמידות הקימו אתר אינטרנט המוקדש לאישה פורצת דרך לבחירתן. בכל בית ספר בחרו נבחרת אחת שתייצג אותם באירוע הגמר.

השבוע התקיים אירוע האקתון בחברת WIX בו הנבחרות שמעו הרצאה של היזמית הצעירה מאי פיאמנטה, מייסדת ומנכלית חברת VEE  ובנוסף שדרגו את האתרים שלהן עם מנטוריות/ים מטעם החברה.

הילה לוי מנהלת תכנית 'סודקות את תקרת הזכוכית': "תחרות האתרים מעצימה נערות משתי בחינות עיקריות. ראשית, מבחינה טכנולוגית, הנערות לומדות לבנות תוך זמן קצר אתר אינטרנט מקצועי. יכולת שחושפת אותן לתחום המחשבים ותוכל לשמש אותן בעתיד.. שנית, מבחינה מגדרית, הנערות מקדישות את האתר לנשים פורצות דרך כאשר הן מלוות ע"י נשים שהן עצמן מודל מעורר השראה. המסר שלנו – גם את יכולה. את יכולה להגיע לכל מקום אליו את שואפת. כל הכבוד לכל הנערות שהשתתפו בתהליך ובתחרות".

'סודקות את תקרת הזכוכית' מבית 'כל ישראל חברים' היא תכנית העצמה מגדרית של תלמידות בתחום לימודי המדעים, הטכנולוגיה והמתמטיקה, המעודדת מצוינות חינוכית. התוכנית פועלת בבתי ספר במודל יישובי. התכנית מגדילה את מספר התלמידות הלומדות לימודי מדעים וטכנולוגיה (STEM) , המתמידות בלימודיהן, ומשיגות תעודת בגרות איכותית, המאפשרת המשך לימודים במוסדות השכלה גבוהה, בניית קריירה והגשמה עצמית ומקצועית.
במהלך מקיף של חמש שנים, מכיתה ח' ועד כיתה י"ב, התלמידות, הסודקות את תקרת הזכוכית, נחשפות לעולם האקדמי וחברות היי-טק, פוגשות מנטוריות המשמשות מודלים להשראה, משתתפות בסדנאות מגדר וההעצמה, ומקבלות תמיכה לחיזוק ההישגים הלימודיים, בדגש על מתמטיקה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ריקוד

רקדניות בית הספר לריקוד של לילך פרידמן רקדו את "נובה"

תפריט נגישות