n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: תושב העיר חשוד במקרי אלימות חמורים

חולון: תושב העיר חשוד במקרי אלימות חמורים

בתום חקירה משטרתית מורכבת ומסועפת הגישה היום (ה') המשטרה כתב אישום נגד תושב חולון

משטרה. אילוסטרציה
משטרה. אילוסטרציה

תחילתה של החקירה באירוע שהתרחש במוצאי יום כיפור (27.9.2020) כאשר הנאשם (21,חולון) חבר לאנשים נוספים ויחד עימם רדף אחרי הקורבן (24, חולון) ברחובות העיר חולון עד שהגיעו למרכז המסחרי ברחוב אמיר דרורי.

שם, בגרם המדרגות לכיוון המרתף, תקפו החשודים, ביניהם הנאשם, את הקורבן ודקרו אותו בסכין במספר איברים בגופו. כתוצאה מכך נפצע הקורבן באורח בינוני (עפ"י גורמי רפואה) והוא פונה לטיפול רפואי בבית חולים.

במהלך החקירה, הובא לידיעת היחידה החוקרת כי הנאשם מעורב בתקיפה נוספת שהתרחשה ב 17.9.2020 בתחנת דלק בשער הגיא. במקרה הזה תקף הנאשם, יחד עם אנשים נוספים, את אחד העובדים במקום (24, ירושלים) באמצעות אלת בייסבול, כשהוא מכה אותו במספר איברים בגופו.

אלא שבכך לא הסתיים הסיוט עבור הקורבן. הנאשם אחז בו בזמן שאדם אחר דקר אותו במספר איברים בגופו ולאחר מכן הכה אותו באמצעות אבן שמצא במקום. בשבוע שעבר נעצר הנאשם בתל אביב כאשר החזיק ברשותו סכין, שלא כדין.

חקירת המקרים הללו הוטלה על צוות חקירה מיוחד (צח"מ) של מרחב איילון והיום (ה') הוגש נגד הנאשם, באמצעות חטיבת התביעות של מחוז ת"א, כתב אישום בגין עבירות אלו. בנוסף תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של הנאשם וכן תבקש לחלט את רכבו, אשר שימש אותו בביצוע עבירות אלו.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה כל מעשה אלימות ובריונות, ותמשיך לפעול בכל האמצעים והמישורים על מנת להביא את החשודים לדין."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תקיפה רצח צילום דוברות משטרת ישראל

פוענח הרצח שהתרחש באזור התעשייה בחולון

תפריט נגישות