n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: תאונה קשה עם מעורבות טרקטור סמוך לאזור

חולון: תאונה קשה עם מעורבות טרקטור סמוך לאזור

גבר ואישה נפצעו בצורה קשה מאוד בעקבות פגיעת טרקטור ברכבם בתאונה שהתרחשה בכביש 44 סמוך לכניסה לאזור

תאונה רכב צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אמש (שני) קצת לפני השעה 11 בלילה, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על תאונת דרכים עם מעורבות טרקטור ורכב פרטי בכביש 44 סמוך לאזור. בעקבות אופי התאונה, הוזעקו למקום גם כוחות כיבוי והצלה שעזרו בחילוץ הלכודה מהרכב.

חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה וארגון הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים שיבא בתל השומר שני פצועים במצב קשה, בהם אישה כבת 60 עם פגיעה רב מערכתית כשהיא מורדמת ומונשמת וגבר כבן 40 עם פגיעה רב מערכתית

תאונה צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חובש רפואת חירום רוכב על אופנוע מד"א רזיאל מרדכי יוסופוביץ סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות של טרקטור ורכב. האישה שנלכדה במושב הנוסע הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. במקביל לפעולות החילוץ של כוחות הכיבוי הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה עד שליבה שב לפעום והיא פונתה בניידת טיפול נמרץ של מד"א במצב קשה מאוד לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת. נהג הרכב, גבר כבן 40 חולץ מהרכב כשהוא בהכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, הענקנו גם לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב."

תאונה טרקטור צילום דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה

הלל חמאווי חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו בזירה לאשה שנפצעה קשה ולגבר שנפצע בינוני הם פונו לבית החולים שיבא-תל השומר"

תאונה קטנוע צילום דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה

יניב אביוב חובש איחוד הצלה הוסיף: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב וטרקטור. בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו בזירה סיוע ראשוני לגבר ואשה שנפצעו באורח קשה. לאחר מכן הם פונו לבית החולים שיבא-תל השומר. כוחות כיבוי פעלו בזירה עקב אופי התאונה"

אמבולנס חובש תאונה צילום דוברות ארגון הצלה

צילום: דוברות ארגון "הצלה"

חובש הצלה חיים ברגמן סיפר: "הגעתי עם אמבולנס הצלה לזירת תאונת דרכים קשה מאוד בין טרקטור ורכב פרטי בו מצאנו אשה כבת 60 מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית וגבר כבן 40 עם חבלה רב מערכתית לכודים ברכב. לאחר חילוץ מורכב על ידי לוחמי האש, ביצענו יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א והצלה פעולות החייאה באישה, ולאחר שחזר הדופק היא פונתה כשהיא מורדמת ומונשמת במצב קשה להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר. נהג הרכב, גבר כבן 40 פונה אף הוא במצב קשה להמשך טיפול בחדר טראומה בבית החולים שיבא בתל השומר."

תאונה אמבולנס צילום דוברות ארגון הצלה

צילום: דוברות ארגון "הצלה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-02 at 14.02.07_4d2b17e4

חנות עלתה באש בבת ים

תפריט נגישות