n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: פרס מכובד למנהלת בי"ס רמב"ם במקווה ישראל

חולון: פרס מכובד למנהלת בי"ס רמב"ם במקווה ישראל

המנהלת ברוריה נחמיאס, זכתה בפרס חינוך למנהלת פורצת הדרך לשנת תשפ"ב

ברוריה נחמיאס צילום פרטי
ברוריה נחמיאס, צילום מאלבום פרטי

ברוריה נחמיאס, מנהלת בית הספר רמב"ם בכפר הנוער מקווה ישראל (המדור הדתי) בחולון, קיבלה את פרס החינוך למנהלות ומנהלים פורצי דרך לשנת תשפ"ב מטעם המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך.

אילנה נולמןמנהלת המינהל לחינוך התיישבותי ויו"ר ועדת הפרס, סיפרה השבוע כי "ברוריה היא מנהיגה חינוכית מחדשת ופורצת דרך, המסמנת בחזונה ובהתנהלותה את הרף הגבוה ביותר.

היא מובילה בבית הספר תרבות של מצוינות מתוך אמונה שפדגוגיה מייצרת חוסן ומצמיחה. היא מאפשרת לבאי בית הספר לחלום באומץ ולממש ללא פחד". בבית הספר מתחנכים 320 תלמידים (ז'-י"ב), שחלקם לומדים במסגרת הפנימיה."

אילנה נולמן, מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי. צילום אלכס שלפקוב

אילנה נולמן, מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי. צילום: אלכס שלפקוב

"אני נרגשת ומודה לועדה על בחירתה", אמרה ברוריה, שמנהלת את בית הספר מזה שש שנים. "הוקרה זו מהווה מוטיבציה בעבורי ובעבור הצוות המסור ששותף לכל העשיה המבורכת, להמשיך בשליחות החינוכית ולהעניק לכל אחד מבאי בית הספר תחושת חוסן ומסוגלות אישית לפרוץ ולהצליח".

המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך מפקח על בתי ספר אזוריים במועצות האזוריות, כפרי נוער ופנימיות חינוכיות בכל הארץ. לראשונה, השנה, מוענק פרס חינוך למנהלות ומנהלים פורצי דרך על תרומה יחודית לחינוך.

המנהלים הם מנהיגים חינוכיים ופדגוגיים, הרואים את המערכת על כל מימדיה, יוצרים חיבורים, ופועלים לחינוכם, ללימודם ולהצלחתם של כל התלמידים. מנהיגותם באה לידי ביטוי במיוחד בתקופת הקורונה. 

הפרס מוענק למנהלים לפי מספר תבחינים ובהם, מנהיגות פדגוגית, תרבות ארגונית, אקלים חינוכי, שותפויות וממשקים, והיבטים אישיים.

את הועדה ריכזה המפקחת יעל הורוביץ, וחבריה: שרית דור, המפקחת על האגף הפדגוגי במינהל, יעקב שבות, מפקח על החינוך הממלכתי-דתי, והמפקחות ענת זמל, ג'ודי סגל, לידיה פרנק ומירב טל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות