n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: פצוע קל מרסיס ופצוע קשה בתאונת אופנוע במרחק מטרים ספורים

חולון: פצוע קל מרסיס ופצוע קשה בתאונת אופנוע במרחק מטרים ספורים

במטח הרקטות שנורה אל גוש דן במוצאי שבת, נפצע מרסיס שנפל בחולון, צעיר בן 22. כמעט במקביל ובמרחק קצר משם, פצוע קשה בתאונת אופנוע

תאונה אופנוע צילום דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

שני אירועים קשים במוצאי שבת בחולון:

במטח הרקטות שנורו אל עבר גוש דן בשעה 10 בערב, נפלו רסיסים רבים בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו טיפול רפואי לצעיר בן 22 שנפצע קל מרסיס בראשו סמוך לתחנת דלק בכביש 44. שוטרי וחבלני משטרה של מחוז ת"א, פעלו אף הם בזירה וסרקו אחר שרידים ופריטים נוספים לשם הסרת סיכון נוסף לציבור.

פחות מחצי שעה לאחר מטח הרקטות, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב אופנוע שנפגע מרכב בדרך השבעה בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א, יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים שיבא תל השומר, גבר כבן 30 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם.

פראמדיק מד"א שחר חזקלביץ וחובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א אורי דמארי סיפרו: "טיפלנו בפצוע קל שנפגע מרסיס בראשו בעקבות המטח האחרון שנורה לכיוון מרכז הארץ כשלפתע שמענו רעש חזק מאוד של תאונה. העברנו את הפצוע שנפגע באורח קל לצוות מד"א נוסף שהיה במקום ורצנו עם הציוד הרפואי לרוכב האופנוע ששכב על הכביש. הוא היה מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל מתן תרופות, הנשמה ועצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה."

תאונה צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

רועי מורר חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ורוכב אופנוע כבן 30 שנפצע באורח קשה. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירת התאונה. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים שיבא-תל השומר עם חבלה רב מערכתית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. עיריית חולון תתעוררו , מיגון באופן בהול בכל מוסדות החינוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות