n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / הוריו של ברק חורי ז״ל: ״שום עונש שבעולם לא יוכל לכפר על עוצמת האסון״

הוריו של ברק חורי ז״ל: ״שום עונש שבעולם לא יוכל לכפר על עוצמת האסון״

הבוקר (שני) נגזר דינו של ערן אזולאי, שדרס למוות את הילד ברק חורי בן ה12 מרמת גן ביום כיפור האחרון

ברק חורי ז״ל צילום באדיבות המשפחה
ברק חורי ז״ל צילום באדיבות המשפחה

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר (שני) עשר שנות מאסר על ערן אזולאי בן ה-46, שבערב יום כיפור האחרון דרס למוות את ברק חורי, בן 12 מרמת גן, בזמן שרכב על אופניו. כזכור, אזולאי הורשע בינואר האחרון בעבירות של המתה בקלות דעת ונהיגה תחת השפעת משקאות משכרים.

בנוסף לעונש המאסר בפועל, השופט גזר על אזולאי שנה אחת של מאסר על-תנאי ושלל את רישיון הנהיגה שלו למשך 20 שנה. הוא קבע כי ישלם למשפחת חורי פיצוי על סך 150 אלף שקלים, לצד קנס על סך 20 אלף שקלים.

בגזר הדין הסביר השופט ציון קאפח כי "אופן נהיגת הנאשם ותוצאתה הנוראה פגעו בערך קדושת החיים ובחובה להגן על שלמות גופם ונפשם של המשתמשים בדרך ובכללם רוכבי האופניים". השופט ציין כי אזולאי כבר הורשע בעבר בנהיגה בשכרות, נידון למאסר על-תנאי בלבד וחודשיים לאחר שפסילת הרישיון שלו נגמרה שוב נהג על הכביש תחת השפעת אלכוהול.

בשיחה עם אתר ויינט, אמרה המשפחה כי :"אנו הוריו ואחיו של ברק חורי ז"ל מברכים על גזר הדין ומבקשים להודות לרשויות אכיפת החוק ולבית המשפט הנכבד. המעשים החמורים שבוצעו על ידי הנאשם חייבו ענישה מחמירה וראויה, כפי שנקבע היום. שום עונש שבעולם לא יוכל לכפר על עוצמת האסון שהמיט הנאשם עלינו ועל נטילת חייו של ברק יקירנו, ואנו תקווה שגזר הדין החד משמעי ימנע ממשפחות נוספות לחוות את הטרגדיה הנוראית שגרם הנאשם לברק ולנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240506-WA0009

טקס יום השואה העירוני בחולון: אף עין לא נשארה יבשה

תפריט נגישות