n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / "חולון – משימת חיי"

"חולון – משימת חיי"

תושבות ותושבי חולון קמים הבוקר (רביעי) לתקופה חדשה לאחר שראש העיר מוטי ששון מסיים 30 שנה בתפקיד ובמקומו נבחר שי קינן לראשות העיר ברוב של 43.3 מקולות התושבים. קינן שכיהן כיו״ר האופוזיציה וסגן ראש העיר נשא נאום ניצחון והתחייב: "חולון הייתה ותישאר עיר פלורליסטית וליברלית, נעשה הכל להחזירה לשורה הראשונה בין ערי ישראל״.

שי קינן- צילום: יח"צ
שי קינן- צילום: יח"צ

מהפך בחולון. לתושבי העיר יש ראש עיר חדש החל מהבוקר, שי קינן שנבחר ברוב של 43.3% מקולות הבוחרים. קינן תושב חולון מילדות הוא בוגר תואר ראשון בממשל ודיפלומטיה ותואר שני במדיניות ציבורית, כיהן כסגן ראש העיר ויו״ר האופוזיציה בעשור האחרון ויועצו לשעבר של שגריר ישראל לאו״ם גלעד ארדן. במהלך תקופת המלחמה גוייס קינן ושירת במילואים בפיקוד העורף.

קינן נאם הלילה בפני אלפי פעילים נרגשים ואמר: ״תושבות ותושבי חולון – הלילה ריגשתם אותי עד דמעות ואני מבטיח לכם, אתם משימת חיי – לא אאכזב אתכם. אני נכנס לתפקיד ראש העיר חולון בחרדת קודש, במטרה להגשים את החלומות של תושבי חולון ושל ילדיה. אני רוצה להודות לתושבי השכונות של חולון שהכיחו שאהבה מנצחת את הכל״.

קינן הודה לראש העיר חולון היוצא מוטי ששון על 30 שנות שירותו כראש העיר ואמר, ״גם אם לעיתים הייתי חלוק עליו, הוא עשה דברים טובים עבור העיר הזאת והקדיש לה את חייו. יש לו פרק משמעותי בספר דברי הימים של חולון. אני רוצה להודות לו בשמי ובשם כל תושבי העיר, על שירותו רב השנים״.

קינן התייחס לקמפיין השלילי שנוהל נגדו במהלך הבחירות: ״חולון שלנו הייתה ותישאר עיר של אחדות, אחווה ורעות. עיר רבגונית, פלורליסטית וליברלית. אנחנו נדאג לפתח אותה כדי שתושבי העיר יוכלו לבלות בה כפי שהתחייבנו בקמפיין הבחירות״.

קינן הדגיש כי כלל הסיעות שנבחרו למועצת העיר, לרבות סיעות שלא תמכו במועמדתו לראשות העיר מוזמנות להצטרף לקואליציה ולשתף פעולה, למען קידום העיר והעלאת רמת החיים לתושביה. ״אנחנו רוצים לדאוג להגשים את כל החלומות של ילדי חולון ואני מזמין את כל הסיעות להצטרף אלינו ולפעול יחד למען המטרה הזו״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות