n
דף הבית / בריאות / חולון: מרפאת רפואה משלימה חדשה, ברחוב בלינסון

חולון: מרפאת רפואה משלימה חדשה, ברחוב בלינסון

כללית רפואה משלימה חנכה את המרפאה החדשה בעיר חולון במעמד ראש העירייה מר מוטי ששון ומנכ"ל ש.ל.ה רו"ח אילן שמש. מדי חודש מטופלים במרפאה כ-1,250 מטופלים במגוון טיפולים רפואיים משלימים.

מרפאת כללית מושלם מנסבך צילום רויטל שרון
צילום:רויטל שרון

חנוכת מרפאת כללית רפואה משלימה ברחוב בילינסון 20 בחולון התקיימה לפני כשבוע בטקס חגיגי ורב רושם במעמד ראש עיריית חולון – מר מוטי ששון, מנכ"ל ש.ל.ה – רו"ח אילן שמש, לימור רפאל בלפונטה – מנהלת תחום רפואה משלימה בש.ל.ה. ומנהלת תפעול מרחב דרום משלימה – קרן צור איסרליס. 

המרפאה, שמשתרעת על פני 300 מ"ר, עברה ממשכנה הקודם בקניון חולון וממוקמת כאמור ברחוב בילינסון 20 בעיר, בקומה העליונה של מרפאת ה"כללית" uמציעה מגוון טיפולים בתחום הרפואה המשלימה החל מדיקור, אוסטאופתיה, כירופרקטיקה, שיטת אלכסנדר, פלדנקרייז אישי, ביופידבק, נטורופתיה, הומאופתיה, שיאצו, טווינא, רפלקסולוגיה, טיפול שונישין, פרחי בך ועיסוי רפואי.

המרפאה כבר מעניקה שירות לכ-1,250 לקוחות מדי חודש כאשר קיימים בה 10 חדרי טיפולים. היא פתוחה בכל ימי השבוע כולל יום שישי. את המרפאה מובילים המנהלת האדמיניסטרטיבית אורית נגרין והמנהל הרפואי ד"ר ערן מולה.

מרפאת כללית מושלם מנסבך 1 צילום רויטל שרון

מנכ"ל ש.ל.ה רו"ח אילן שמש: "המרפאה היא אחת ממרפאות הדגל שלנו וקיימת שנים רבות בעיר חולון כאשר לאחרונה העברנו אותה מהקניון לקומה העליונה במרפאת מנסבך של הכללית. מיקומנו החדש במרפאת מנסבך המיתולוגית של כללית, מאפשר לנו לתת את השירות בצורה נגישה יותר וטובה יותר עבור המטופלים שלנו. חולון התפתחה מאד בשנים האחרונות עם הגירה חיובית של זוגות צעירים רבים, על טפיהם והוריהם,  ושרותינו המגוונים עומדים לרשותם בכל עת".

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, הודה בשם כל התושבים ל"כללית רפואה משלימה" על המקצועיות והשירות שניתן ברמה הגבוהה עבור התושבים. עוד הדגיש ראש העירייה כי יש חשיבות רבה למגוון הטיפולים הניתנים לתושבים בתוך העיר.

מרפאת כללית מושלם מנסבך 2 צילום רויטל שרון

צילומים: רויטל שרון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות