n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: כתב אישום חמור נגד הפרופסור הבכיר מוולפסון!

חולון: כתב אישום חמור נגד הפרופסור הבכיר מוולפסון!

משטרת ישראל סיימה את חקירת פרופסור אריה לוין החשוד בביצוע עבירות מין בחמש נשים.

בית משפט
צילום: FREEPIK

בחודש יולי 2021 פתחה המשטרה בחקירה נגד פרופסור אריה לוין בן ה-64, רופא בכיר בתחום הגסטרואנטרולגיה שעבד במרכז הרפואי וולפסון, בחשד לביצוע עבירות מין במטופלת במהלך טיפולים רפואיים. על פי החשד, האירועים נשוא החקירה החלו עשר שנים קודם לתלונה, כאשר המתלוננת היתה קטינה, והם נמשכו כשנתיים.

בעקבות התלונה, פתחו חוקרי מחלק המשפחה של מרחב איילון במחוז ת"א של משטרת ישראל בחקירה סמויה, במהלכה הצליחו לאתר נשים נוספות שהעידו נגד החשוד כי ביצע בהן עבירות מין בהיותן מטופלות שלו ובמקרה אחד אף בקרובת משפחה של מטופל.

על פי החשד, העבירות בוצעו באצטלה של אבחון רפואי ייחודי ודאגה לבריאותן של הקורבנות. בחלק מהתלונות, חלה התיישנות על המקרים בשל חלוף הזמן מביצועם לכאורה.

עם מעצרו של החשוד באוקטובר 2021 הפכה החקירה לגלויה, מעצרו הוארך מעת לעת עד לשחרורו למעצר בית. בדצמבר 2021, החשוד נעצר פעם נוספת וזאת בעקבות תלונה שהוגשה ע"י קטינה בגין מעשה שבוצע חודשים ספורים קודם לכן.

מיום הגשת התלונה הראשונה ועד עתה ניהלו חוקרי מחלק המשפחה של מרחב איילון חקירה מורכבת ונחושה, בליווי פרקליטות מחוז ת"א והיום צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד החשוד בגין חשד לביצוע עבירות מין בחמש נשים, מהן 2 קטינות, 2 מטופלות נוספות וקרובת משפחה של מטופל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אין על הפעילים בבת ים עוזרים ועונים בהתנדבות מלאה על כל סוגיה שכן אני נעזרת בהם המון בסוגיות הקשות בתהליך של התחדשות העירונית בהמון חוכמה וידע שיש להם והכל בחינם אין כסף לכן הם נחשבים בעיניי כל הכבוד להם ויישר כוח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות