n
דף הבית / צרכנות / הדגמים המובילים של מכונות הכביסה לשנת 2021

הדגמים המובילים של מכונות הכביסה לשנת 2021

בזכות מגוון רחב של סוגים ודגמים המחירים של מכונות הכביסה נוחים ואטרקטיביים, אז אילו דגמים נחשבים למובילים בקרב הקהל הישראלי?

מכונת כביסה
תמונה: freepik

מכונת כביסה היא מכשיר חשמלי שנדרש בכל בית. מגוון גדול ורחב שהולך וגדל כל הזמן מזמן לכל לקוח את הבחירה מתוך הרבה מאד אפשרויות וכך כל צרכן יכול למצוא ולבחור את מכונת הכביסה שהכי תתאים לצרכים והדרישות שלו, כמו גם לשימושים שהכי מתאימים לו. הסוגים והדגמים השונים של מכונות הכביסה נבדלים זה מזה בכל מיני פרמטרים כמו משקל הכביסה, מספר התוכניות שאפשר להפעיל בהן את המכונה, הטמפרטורה המקסימלית של המים שאפשר להגיע אליה וכמובן מספר סיבובי הסחיטה לדקה – נתון מהותי ביותר בכל מה שקשור למכונות כביסה. 

כאשר בוחרים מכונת כביסה מתוך שלל המכונות הפופולריות חשוב לשים לב לחברת היצרן, למשך תקופת האחריות ולכל הפרטים המהותיים שמציע המפרט הטכני של המכונה. בזכות מגוון רחב של סוגים ודגמים המחירים של מכונות הכביסה נוחים ואטרקטיביים ולכן חשוב לשים לב למכונות הנמכרות והנפוצות ביותר. אז אילו דגמים נחשבים למובילים בקרב הקהל הישראלי?

הדגמים המובילים של מכונות הכביסה

להלן כמה דוגמאות לדגמים מובילים שאפשר למצוא בבתים רבים ובשימוש נרחב אצל הרבה מאד משפחות – 

  • מכונת כביסה מתוצרת בוש 8 ק"ג – אפשר לומר שבוש היא החברה המוכרת, המובילה והמבוקשת ביותר בישראל הן בתחום מכונות הכביסה והן בתחומים של מכשירי חשמל ביתיים נוספים. אם בעבר מכונות 5 ק"ג היו הממוצעות שהתאימו למשפחה הרי שהיום ה- 8 ק"ג זה ה- 5 ק"ג החדש ומכונות אלה מתאימות למשפחות של 4-7 נפשות והן עמידות, חזקות ומתאימות אפילו לשימוש יומיומי.
  • מכונות כביסה בוש 7 ק"ג – מי שמחפש מכונת כביסה שמתאימה לשימוש מופחת יותר או למשפחה קטנה יותר ייהנה מאד מהביצועים של מכונות 7 ק"ג. הן נחשבות לא גדולות מדי ולא קטנות מדי, אפשר למצוא אותן עם מגוון תוכניות כביסה וסיבובי סחיטה וכך יכול כל משתמש להיטיב להשתמש במכונה על פי הנוחות שלו ושל המשפחה שלו.
  • מכונות כביסה מתוצרת חברת LG – נכון, זה לא בוש, אך LG כבר מזמן הצליחה להשיג את דריסת הרגל שלה בעולם מכשירי החשמל הביתיים והמשפחתיים וגם מכונות הכביסה שלה לא נופלות באיכות ובמפרט הטכני שלהן מאלה שמיוצרות על ידי החברות המוכרות יותר כמו בוש.

מכונת כביסה של  חברת AEG במשקל 6 ק"ג – זהו דגם שנחשב למבוקש ונוח מאד לזוגות צעירים או למשפחות בתחילת דרכן. אפשר להפעיל את המכונה גם כל יום, היא מתאימה להפרדת הבגדים על פי מאפיינים שונים כמו סוגי בד או צבעים כהים או בהירים והיא נוחה מאד לשימוש ותפעול. לא בכדי אפשר לראות אותה בהרבה מאד בתים ובשימוש נוח ומצוין אצל לא מעט משפחות צעירות. אין ספק שזו גם יכולה להיות מכונת הכביסה הראשונה שקונים.

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות