n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: התקיים תרגיל למקרה חירום בשיתוף פיקוד העורף

חולון: התקיים תרגיל למקרה חירום בשיתוף פיקוד העורף

עיריית חולון ופיקוד העורף קיימו תרגיל היערכות למתן שירותים בעת הסלמה ביטחונית ושעת חירום

22 (1)

עיריית חולון ופיקוד העורף ערכו אתמול (שלישי) תרגיל היערכות למתן שירותים בעת הסלמה ביטחונית ושעת חירום עבור תושבי העיר. התרגיל התקיים במעמד ראש העירייה, שי קינן, והשתתפו בו יחידות העירייה וחברות הבת העירוניות הרלוונטיות ונציגי יחידת הקישור לרשות (יקל"ר) מפיקוד העורף.

ראש העירייה, שי קינן: "אנו מצויים בימים מאתגרים ולא פשוטים כלל, אולם אני בטוח שבעזרת היערכות אחראית ונכונה, נדע להכין עצמנו למגוון תרחישי חירום שונים. עובדי העירייה, יחד עם אנשי פיקוד העורף, עושים לילות כימים ומתרגלים התמודדות עם מצב של הסלמה ביטחונית, במידה שתתרחש, על מנת לשמור על רציפות תפקודית ולהמשיך להעניק לתושבי העיר את השירותים הנדרשים לשמירה על מוגנותם".

22 (3)

התרגיל נפתח במתחם המדיטק, שבו הוקם משאל"ה (מרכז שירות אזורי לרווחת התושב). במקום תרגלו בעלי התפקידים השונים את השירותים השונים, שיינתנו במרכז זה, כגון: עמדת מידע לציבור, תחנה לחלוקת מים, עמדות הטענת סוללות למכשירים ניידים ולנתמכי נשימה, עמדת מתנדבים, עמדות חוסן ועוד. יצוין, כי בשעת חירום יוקמו ברחבי העיר 12 מרכזים מעין אלה, שיעניקו שירותים שונים לתושבים, בסמיכות למקום המגורים.

המשך התרגיל התקיים בחניון בית אמות באזור התעשייה, ובו הודגם אופן השימוש בחניון התת-קרקעי כמחסה בטוח לתושבים מחוסרי מיגון בשעת חירום. במקום הוצגו השירותים השונים שיהיו קיימים בחניון לרווחת השוהים בו, דוגמת חדר עזרה ראשונה, עמדות הפגה, מתחם לתפילה ועוד. יודגש כי חניון זה ונוספים שהוכשרו ברחבי העיר, ייפתחו רק במידת הצורך ויהיו מיועדים לאכלוס זמני של תושבים מחוסרי ממ"ד ומקלט משותף או ציבורי בקרבת מקום מגוריהם. תושבי אלה יוכלו לשהות בחניונים התת-קרקעיים בהתאם להודעה שתתקבל מהעירייה. יודגש, כי ברחבי העיר מצויים מעני מקלוט נוספים ופירוט על מיקומיהם מצוי במפה הדינמית שבאתר העירייה.    

22 (2)

צילומים: עיריית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אירוע רוכבים עצמאות מהשנה שעברה

קבלו ביטול: אירוע "רוכבים עצמאות" לא יתקיים השנה

תפריט נגישות