n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: המחאה הצודקת של תלמידי שער האריות

חולון: המחאה הצודקת של תלמידי שער האריות

בימים של הפגנות ומחאות גם תלמידי שכבת ו' בבית הספר שער האריות, בניהולה של רוית בקרמן, יצאו למחאה והפגינו לשם העלאת המודעות לאיכות הסביבה ולקיימות.

תלמידי בית הספר שער האריות במחאה סביבתית. צילום-ביס שער האריות, חולון (4)

במסגרת מיזם הלמידה באמצעות פרויקטים (PBL) התלמידים חקרו את השפעת האדם על הסביבה ועל כדור הארץ, כאשר הכיתות חולקו לחמש קבוצות וכל קבוצה חקרה תחום אחר: התחממות גלובלית, משבר המים, אפקט גז החממה, החור באוזון והמסת קרחונים.

בתום שלבי החקר, יצאו התלמידים לביקור בפארק אריאל שרון, צפו בהצגה "גרטה" ונחשפו למחאות חברתיות גדולות. בשלב תוצר הביניים, הם הכינו סרטונים שמסבירים לקהילת בית הספר את השפעת בני האדם על ההתחממות הגלובלית והזמינו אותם לבוא ולהפגין עמם.

באחרונה, התלמידים והמחנכים זיו, דניאלה ושלומית יצאו לפעילות המחאה, כשהם מצוידים בשלטים ובחולצות, וצעדו בתהלוכה מבית הספר אל רחבת המדיטק, בקריאות: "העם דורש צדק סביבתי". בדרכם שוחחו עם עוברי אורח סקרנים והסבירו להם על אודות מחאתם החשובה. בהמשך, הזמינו את הוריהם לבית הספר וחלקו עמם את חוויותיהם מהתהליך החינוכי.

צילומים: בית הספר "שער האריות" חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות