דף הבית / חדשות העיר משני / קותימאן אורקסטרה במוזיאון אגם

קותימאן אורקסטרה במוזיאון אגם

רונן דמארי

מוזיאון אגם ראשון לציון, המציג עשרות יצירות מקור המקיפות שישה עשורי עבודה של האמן הבינלאומי ואבי זרם האמנות הקינטית יעקב אגם בן ה-91, יערוך אירוע מוזיקלי מקורי שישלב בין עולמות יצירה שונים של שני אמנים פורצי דרך בתחומם. המוזיקאי והיוצר האלטרנטיבי החלוצי קותימאן (אופיר קותיאל) יופיע מוזיאון בליווי ההרכב קותימאן אורקסטרה, במסגרת אירוע בו סגנונו המגוון של להקתו, המונה 8 נגנים, יתכתב עם יצירות האמנות הקינטיות של אגם כפי שמובאות בתצוגת הקבע של המוזיאון "בתנועה מתמדת", כשהמיקום והקונטקסט הייחודים ייצרו זוויות חדשות להתבוננות במפגש שבין שני העולמות.

לדברי ממלאת מקום ראש העירייה וסגניתו, מחזיקת תיק החינוך והתרבות עו"ד ליאל אבן זהר: "זוהי יריית פתיחה מסקרנת לשורה של אירועי קיץ ייחודיים שיתקיימו במוזיאון אגם במגוון תחומי תרבות שונים, על פי עקרונותיו ותפישתו האמנותית של יעקב אגם".

לדברי רותי מקבי, מנהלת תחום מוזיאונים ומורשת בראשון לציון שיזמה את המופע: "כהמשך לאירוע זה, בקרוב ייערכו במוזיאון ימי עיון והגות וסדרת מופעים ומפגשי אמן שיעסקו באמנות על שלל תחומיה, ויהיו שזורים באופן מרתק ורב תחומי עם יצירותיו של יעקב אגם, כשלצדם מתוכננות הפתעות נוספות שכבר נמצאות בקנה".

קותימאן במוזיאון אגם, צילום מעיין שחר
קותימאן במוזיאון אגם, צילום מעיין שחר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות