n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: הורים זועמים- אין צהרון בגנים מתחילת השנה

חולון: הורים זועמים- אין צהרון בגנים מתחילת השנה

צהרון גן מיתר שברחוב ההדס בחולון לא עובד מתחילת השנה והורי הצהרון מאיימים להגיע יחד ללשכת ראש העיר במידה ולא ימצא פתרון. ההורים: מה מצפים שנעשה? רשת קהילה ופנאי: שמונה צהרונים לא נפתחו בתחילת השנה בשל חוסר חמור בצוותים חינוכיים.

הורים צילום באדיבות הורי צהרון מיתר
צילום: הורי צהרון מיתר

יום לפני פתיחת השנה ב31 לאוגוסט גילו הורי גן מיתר כי לא התקיים הצהרון בגן עקב אי מציאת אנשי צוות להפעלתו, מדובר באשכול עם שלושה גנים כאשר רק באחד מהם מופעל צהרון ושני גנים נותרו ללא צהרון.

" מתחילת שנה אנחנו מתרוצצים בין ביביסייטר, לסבא וסבתא וכשאין ברירה עובדים חצאי ימים" מספרת ד' אמא לילדה בצהרון, זה פשוט לא נתפס, עוד רגע מפטרים אותי מהעבודה, את הבוס שלי לא מעניין רשת קהילה ופנאי ומחסור בצוותים חינוכים, איפה היתה העירייה ביולי אוגוסט? זה פשוט ביזיון".

בעקבות החודש האחרון החליטו אתמול הורי הצהרון להגיע משלחת של הורים וילדים מגן מיתר להעביר את שעות הצהרון במשרדי רשת קהילה ופנאי כאות מחאה על כך שמזה חודש מפתיחת שנת הלימודים עדיין לא נמצא פתרון לאיוש צוות הצהרון.

"הדבר פוגע  במקורות הפרנסה שלנו ומשאיר אותנו ללא ימי חופשה שנזדקק אליהם בהמשך השנה" אמר אב נוסף , "הגענו אתמול לרשת קהילה ופנאי והטחנו בפניה של רכזת הצהרונים ודוברת הרשת האשמות קשות וכן הבענו זעם ותסכול. בתגובה סופקו תשובות לא מספקות וניכר חוסר מעוף או מוטיבציה למצוא פתרונות יצירתיים לשינוי המצב.  יצאנו בתחושות קשות ואנחנו מבטיחים כי אם לא ימצאו לנו פתרון במיידי, נגיע ללשכתו של ראש העיר מוטי ששון כל ההורים והילדים יחד, לא נוותר, לא יתכן שמנכ"לית הרשת בחופשת מחלה ארוכה וניכר שהכל פועל שם מכוח האינרציה. אין שום יד מכוונת, איך הם לא מצליחים לגייס כוח אדם לאייש 3 צהרונים בחולון. אנחנו אחד משלושת הצהרונים, העיר חולון מתגאה בעצמה כעיר הילדים, זאת בושה וחרפה, אז לא במילים כי אם במעשים"

מרשת קהילה ופנאי נמסר:

רשת קהילה ופנאי מפעילה השנה צהרונים למאתיים גנים, מתוכם שמונה צהרונים לא נפתחו בתחילת השנה בשל חוסר חמור בצוותים חינוכיים, מצב שהוא ארצי, זאת למרות מאמצי גיוס שוטפים לאורך השנה, משאבים גדולים שהושקעו, העלאת שכר העובדות ועוד…
בשבועיים האחרונים הצלחנו לפתוח חמישה צהרונים מתוך השמונה. לצערנו טרם נמצא צוות חינוכי מלא לצהרון מיתר. סייעת כבר גויסה ואנו פועלים, בכל האמצעים העומדים לרשותנו, לגיוס מובילה לצהרון.

נפגשנו אתמול עם הורי צהרון מיתר, הקשבנו להם והסברנו את הדברים.
אנו מבינים את ההורים ואת המצב אליו נקלעו אך לצערנו המציאות של עולם העבודה, ובעיקר תחום החינוך, טופחת גם על פנינו.
בדקנו חלופות שונות על מנת לתת מענה לילדי והורי הצהרונים אך אף אחת מהן אינה מספקת פתרון מקצועי ומספק.
אנחנו מאמינים ומקווים כי מאמצינו יישאו פרי בהקדם ונוכל לפתוח גם את שלוש הצהרונים הנותרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות