n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: צביקה ברוט סייר בוולפסון

בת ים: צביקה ברוט סייר בוולפסון

צביקה ברוט וענת אנגל צילום דוברות וולפסון

ראש העיר בת-ים, צביקה ברוט, סייר היום (רביעי, 2/12) במרכז הרפואי 'וולפסון'. בין היתר, ברוט סייר בבית החולים לילדים ע"ש סילבן אדמס – החדש במזרח התיכון – אשר צפוי להיפתח בקרוב במרכז הרפואי 'וולפסון', הודות לתמיכת עמותת 'הצל לבו של ילד' והתורמים הנדיבים, למען ילדים באזור, בארץ ובכל העולם.וכן במרפאת 'קשת' להתאמה מגדרית, אשר הושקה באחרונה בבית החולים.

במהלך הסיור, ביחד עם מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, ד"ר ענת אנגל, אמר ברוט: "בשם תושבי העיר בת ים, אני גאה להיות שותף לדרך של ביה"ח וולפסון, שהוא ללא ספק כיום מהטובים בארץ. סיירתי בביה"ח לילדים החדש במזרח התיכון הממוקם בוולפסון והתרשמתי מהפעילות באופן מיוחד. מעניין במיוחד היה לראות את חדר הניתוח ההיברידי המתקדם ביותר במזה"ת, המאפשר ביצוע צנתורים וניתוחי לב בהחלטה מידית – בו במקום".

צביקה ברוט ענת אנגל בית החולים לילדים צילום דוברות וולפסון צביקה ברוט וענת אנגל צילום דוברות וולפסון

במהלך ביקורו היום, ברוט סייר גם במרפאת 'קשת' להתאמה מגדרית שבניהולו של ד"ר יעקב פרנד, מנהל היחידה לכירורגיה פלסטית בוולפסון, ותחת שרביטה הסיעודי של מאיה עוראבי, אחות אחראית במרפאה ובמחלקה פנימית א'. עוראבי, אשר עברה לפני מספר שנים תהליך של התאמה מגדרית, הכולל מגוון ניתוחים ופרוצדורות, הרשימה את ברוט במיוחד.

"שמחתי להכיר מקרוב את אנשי מרפאת 'קשת' להתאמה מגדרית ולהיווכח כי כאן ב'וולפסון' מבוצעים ניתוחים לשינוי מגדרי ללא המתנה ארוכה ומייסרת לפרוצדורות וניתוחים. זו בשורה אמיתית לציבור שזקוק להתייחסות משמעותית של המערכת. ראיתי אנשים צנועים, מקצועיים, עם דרייב ורצון אמיתי לסייע". כך ברוט.

ענת אנגל צביקה ברוט צילום דוברות וולפסון

(בתמונות: ראש העיר ומנכ"לית 'וולפסון' בסיור בביה"ח לילדים / צביקה ברוט וד"ר ענת אנגל עם ד'ר יעקב פרנד ומאיה עוראבי ממרפאת 'קשת' ב'וולפסון' – צילומים: דוברות וולפסון)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

money-256281_1280 PIXABAY

כתב אישום חמור נגד שודד קשישים סדרתי

תפריט נגישות