n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / הצמתים האדומים של חולון

הצמתים האדומים של חולון

עמותת אור ירוק פרסמה את רשימת הצמתים המסוכנים ביותר בישראל. רחוב אלופי צה"ל הוא הרחוב עם מספר הצמתים המסוכנים ביותר בחולון

צומת כביש צילום עמותת אור ירוק
צילום ארכיון: עמותת אור ירוק

בעמותת אור ירוק ניתחו את כל הצמתים העירוניים בישראל על בסיס נתוני ההיפגעות של הלמ"ס במשך שלוש שנים (2020-2018), כאשר סף הכניסה לרשימה הוא צומת שבו התרחשו שלוש תאונות ומעלה בשנת 2020. 

בחולון  נמצאו 17 צמתים אדומים שבהם נפגעו 206 בני אדם בתאונות דרכים, 11 נפצעו קשה. על פי הנתונים, הצומת המסוכן ביותר בחולון הוא צומת הרחובות אלופי צה"ל ושדרות ירושלים בשכונת קריית שרת, שם נפגעו במשך השנתיים, 38 בני אדם. 

על רחוב אלופי צה"ל שלושה צמתים ברשימת הצמתים המסוכנים של חולון כשבנוסף לצומת עם שדרות ירושלים, גם הצמתים עם דוד אלעזר ומשה שרת, ברשימה האדומה. הצומת עם שדרות ירושלים, נמצא גם במקום השמיני והלא מכובד ברשימת הצמתים העירוניים המסוכנים ביותר בישראל!

מניתוח של עמותת אור ירוק לנתוני הלמ"ס עולה כי 54 בני אדם נהרגו בתאונות דרכים בצמתים העירוניים בשנת 2021 (נתון כמעט זהה לשנת 2020), 15% מכלל ההרוגים מתאונות דרכים בשנת 2021.

שנת 2021 היא שנת שיא (ביחד עם שנת 2017) במספר ההרוגים בצמתים העירוניים בעשור האחרון. 5,968 בני אדם נפצעו בתאונות דרכים בצמתים עירוניים בשנת 2021, עליה של 5% בהשוואה למספר הנפגעים בצמתים העירוניים בשנת 2020.

צמתים מסוכנים חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות