n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / צמד המפיקים Sync דוהר אל פסגת המוסיקה הישראלית

צמד המפיקים Sync דוהר אל פסגת המוסיקה הישראלית

אביב ברנהולץ וחן קורדובה, שני צעירים תושבי חולון, הם הצמד sync - מפיקים שכבר הספיקו לעבוד עם נועה קירל, שרית חדד, יהונתן מרגי ועוד. ולא, הם לא מתכוונים לעצור עד שכל אחד בישראל (וגם בחו"ל) יידע מי הם

sync אביב ברנהולץ חן קורדובה 1 צילום @danielless.photos
sync - אביב ברנהולץ וחן קורדובה. צילום: דניאל סיני

הם רק בני 22 וכבר נחשבים ל"תפוח אדמה לוהט" במוסיקה הישראלית. צמד המפיקים אביב ברנהולץ וחן קורדובה, או בקיצור sync, אחראים על לא מעט להיטים שבני הנוער שומעים נון-סטופ, כמו למשל "שלושה בנות" של נועה קירל, הלהיטים האחרונים של שרית חדד, עדן בן זקן, יהונתן מרגי, רן דנקר ועוד.

הם הכירו לפני 10 שנים כשהיו ילדים בני 12 בחטיבת הביניים "יגאל אלון" בחולון. השניים למדו במגמת מוסיקה כשאביב ניגן על תופים וחן על פסנתר. שיתופי הפעולה בטקסים העירוניים הובילו לחיבור ראשוני בין השניים שהתנסו ביחד בסוגי מוסיקה שונים וכבר אז גילו את הפוטנציאל שיש להם בידיים. בשנה האחרונה שלהם יחד בתיכון, הם החליטו להתקדם שלב עם כל מה שלמדו על הכלים והמוסיקה ולהעביר את הצלילים והעיבודים אל המחשב.

ברנהולץ: "לאט לאט פתחנו את האינסטגרם שלנו ותוך כדי למדנו את עצמנו ואת הצבע שאנחנו מביאים. התחלנו להעלות תוכן באופן קבוע, אנשים התחילו להכיר אותנו וככה בעצם יצרנו את הקשרים הראשונים שלנו."

בתחילת שנת 2022, התחילו השניים לעבוד בלייבל ישראלי שנקרא "סשן 42" והוקם על ידי כמה מהמפיקים הטובים ביותר בארץ, בין השאר: ינון יהל, טל פורר וסתיו בגר. העבודה בלייבל למעשה פתחה להם את השער לשמות רבים בתעשייה ומשם הדרך להצלחה הייתה סלולה.

ברנהולץ מספר על השנה הקסומה של sync: "הספקנו לעבוד עם מיטב האמנים שכוללים ביניהם את: נועה קירל, מרגי, עדן בן זקן, רן דנקר, שרית חדד ועוד. יצרנו את שיר הגאווה לשנת 2022 ״שלושה בנות״ של נועה קירל שהגיע למקום הראשון ביוטיוב וספוטיפיי ישראל וגם עשינו את השיר הרשמי למשחקי הפלייאוף של קבוצת ה-N.B.A האדירה- הגולדן סטייט ווריוורס.

בנוסף כתבנו עם שחר טבוך ואלי חולי את שיר הנושא לסדרת הנוער "איפיניטי" ששודרה ב-yes, כתבנו והפקנו בפרוייקט הבין לאומי של Mergui שיצא ממש השבוע ולפני חודשיים חזרנו מלוס אנג'לס, שם היינו באולפנים ויצא לנו לעשות שירים עם אנשים מוכשרים ממש. כרגע אנחנו עובדים על הפרויקט הבינלאומי של המוסיקה של עצמנו שאני מאמין שצא בשנה הקרובה ויש עוד המון שירים עם אמנים ישראליים שהולכים לצאת בחודשים הקרובים, בקיצור הרבה באלגן טוב!"

אל דף האינסטגרם של sync, מגיעים בלחיצה כאן

  sync אביב ברנהולץ חן קורדובה צילום @danielless.photos

צילום: דניאל סיני danielless.photos@

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות